خوزنا : افزايش قيمت نان در اهواز نداريم
جمعه، 8 آذر 1398 - 10:46 کد خبر:85926

رئيس اتحاديه نانوايان اهواز گفت: هيچگونه افزايش قيمت نان در سطح نانوايان شهرستان اهواز مشاهده نشده است.

ايسنا:امير دهقان اظهاركرد: بر اساس پايش و رصد نانوايان در سطح شهر اهواز هيچگونه افزايش قيمت نان در شهرستان مشاهده نشده است و در صورت مشاهده تخلف افزايش غيرقانوني قيمت نان با متخلفان برخورد خواهد شد.

وي افزود: نانوايان دولتي به هيچ عنوان اجازه افزايش قيمت نان را به صورت خودسرانه ندارند و اين مساله فقط از طريق مجوز اتحاديه قابل انجام است و در اين زمينه اتحاديه نيز هيچگونه افزايش قيمتي را براي نان نداشته است.

رئيس اتحاديه نانوايان اهواز تصريح كرد: پس از افزايش نرخ بنزين و اعلام سهميه‌بندي آن برخي از محصولات و خدمات افزايش قيمت داشته است اما هيچكدام از نانوايان دولتي و پروانه‌دار در سطح شهرستان اهواز نسبت به افزايش نرخ نان اقدام نكرده‌اند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد جدي و قاطعانه انجام خواهد گرفت.

دهقان عنوان كرد: در طول دو هفته گذشته، نظارت بسيار جدي و شديدي بر بازار و نانوايان اهوازي اعمال شده است و در اين زمينه از هيچگونه تخلفي گذشت نخواهد شد. در بازرسي‌هاي انجام گرفته نيز براي متخلفان احضاريه صادر شده است و چنانچه ظرف مدت يك هفته تخلف انجام گرفته اصلاح نشود، آن نانوايي به صورت كامل پملب خواهد شد.

وي خاطرنشان‌كرد: عمده تخلفات در نانوايان بحث كم فروشي است كه اگر اتفاق بيفتد نيز به صورت سهوي است زيرا خطاي دست يا خطاي ماشين وجود دارد و پس از بررسي اصلاح مي‌شود.