خوزنا : امكان تحصيل همزمان دانشجويان آزاد در دو رشته
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 18:51 کد خبر:86293

خبرگزاري مهر: رئيس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان از امكان تحصيل همزمان دو رشته براي دانشجويان استعداد درخشان كه عضو اين باشگاه هستند، خبر داد.

بابك نگاهداري، از امكان تحصيل استعدادهاي درخشان عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان در دو رشته به طور همزمان خبر داد گفت: تحصيل در دو رشته به طور همزمان در دانشگاه به درخواست عضو استعداد درخشان و تصويب شوراي هدايت استعدادهاي درخشان دانشگاه طبق مقررات مربوطه انجام مي‌شود. همچنين اجراي همزمان دو طرح پژوهشي براي اين افراد امكان پذير است.

وي افزود: همچنين براساس آئين نامه جديد باشگاه، دانشگاه مي‌تواند عضو استعداد درخشان را در صورت تمايل به مراجع ذي ربط و پشتيباني معرفي كند تا فرد در اولويت برخورداري از بورس تحصيلي در مقاطع بالاتر قرار گيرد.

رئيس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان اضافه كرد: همچنين از ديگر تسهيلات مندرج در آئين نامه، اين است كه دانشگاه با معرفي فرد به مراجع ذي ربط او را در اولويت استخدام در چهارچوب تفاهم نامه‌هاي منعقد شده قرار مي‌دهد؛ از جمله تكميل كادر هيأت علمي و كارمندي در واحدهاي دانشگاه.

نگاهداري همچنين از اولويت قرار دادن اعضاي استعداد درخشان باشگاه و استعدادهاي برتر به عنوان مشاوران جوان در سطح باشگاه‌ها، دانشكده‌ها و رياست واحدهاي دانشگاهي خبر داد.