خوزنا : حذف رمز دوم‌ قديمي كارت‌هاي بانكي آغاز شد
سه شنبه، 1 بهمن 1398 - 13:08 کد خبر:86516

از اين پس بانك‌ها مي‌توانند امكان انجام تراكنش با رمز دوم ايستا تا مجموع يك ميليون ريال در هر ۲۴ ساعت براي هر كارت بانكي را مشروط به پذيرش مخاطرات آن از سوي مشتري فراهم كنند.همچنين از هفته دوم بهمن‌، ارائه خدمات پرداخت غيرحضوري با رمز دوم ايستا طي چند روز در بانك‌هاي مختلف متوقف مي‌شود.

 ايسنا: بانك مركزي اعلام كرد: نظر به درخواست كسب و كارها، ذي‌نفعان حوزه خريد بدون حضور كارت و همچنين درخواست اپراتورها جهت خريد از طريق كدهاي دستوري USSD، بانك‌ها مي‌توانند تراكنش‌هاي فوق تا سقف يك ميليون ريال در هر ۲۴ ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پويا معاف كنند.  

بر اين اساس بانك‌ها مي‌توانند امكان انجام تراكنش با رمز دوم ايستا تا مجموع يك ميليون ريال در هر ۲۴ ساعت براي هر كارت بانكي را مشروط به پذيرش مخاطرات آن از سوي مشتري فراهم كنند.

طبق اين گزارش از هفته دوم بهمن‌ماه، ارائه خدمات پرداخت غيرحضوري با رمز دوم ايستا طي چند روز در بانك‌هاي مختلف متوقف مي‌شود.

بر اساس آنچه بانك مركزي اعلام كرده، مشتريان بانكي در صورت وجود هر گونه سوال يا ابهام در خصوص فعال‌سازي يا استفاده از رمزهاي پوياي كارت‌هاي بانكي با شماره تلفن‌هاي مركز ارتباط‌ با مشتريان بانك خود تماس بگيرند و مركز تماس كاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ نيز به صورت شبانه‌روزي آماده پاسخ‌گويي به سوالات و دريافت پيشنهادات و انتقادات هم‌ميهنان در خصوص نحوه خدمت‌رساني بانك‌ها و موسسات اعتباري است.

گفتني است؛ دريافت رمز دوم پويا از طريق پيامك هم امكان‌پذير است و مشتريان بانكي كه تاييديه شماره تلفن همراه خود را به بانك خود اعلام كرده‌اند، با فشردن دكمه دريافت رمز دوم پويا در درگاه‌هاي پرداخت، مي‌توانند رمز خود را از طريق پيامك دريافت كنند.