خوزنا : تراز انقلاب اگر مدرس باشد دولت بر روي ريل پيشرفت قرار خواهد گرفت
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 12:17 کد خبر:87071

بيشترين مشكلات اين مملكت از مجلس است مجلس اگر مجلس شد اگر تراز انقلاب شد مدرس ، دولت بر روي ريل پيشرفت قرار خواهد گرفت . متاسفانه در ادوار گذشته يكي از كارهاي اشتباه نمايندگان عزل و نصب ها بوده است در كجاي قانون گفته شده است كه وظيفه نماينده غزل يك مدير ميباشد. با اين عزل و نصب هاي اشتباه ثبات مديريت را از كشور گرفتند و باعث بي اعتمادي در بين مردم شدند .

به گزارش پايگاه خبري خوزنا ؛ سيد تاج الدين طباطبايي كانديداي يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اهواز ، كارون ، باوي و حميديه در جمع خبرنگاران عنوان كرد :

متاسفانه عموم مردم فكر ميكنند نمايندگان بايد مانند شهر دار يا استاندار يا فرماندار عمل كنند در صورتي كه وظيفه اصلي يك نماينده قانون گذاري است اگر يك نمايند به درستي بدانند وظايفش چيست مشكلاتش حل خواهد شد.

طباطباي افزود: وظيفه نماينده در مرحله اول قانون گذاري است و سپس نظارت بر قانون و بعد از آن  پيگيري مشكلات در چارچوب هاي تععين شده ، بنابر اين الويت من اين است كه با توجه به كار گروه ها با ديگر نمايندگان استان شور و مشورت داشته باشيم و آن دسته از مشكلاتي كه با بودجه استاني ميتوان مرتفع كرد را مشخص كنيم و آن دسته كه در استان حل نمي شوند و نياز به برنامه ملي دارنند به صورت برنامه مدون به تهران ببريم و از آن دفاع كنيم تا بتوانيم از بودجه ملي براي حل آنان استفاده كنيم.

وي ادامه داد : من چون خود را يك نيروي ولايي ميدانم اعتقادم اين است كه در مسير انتخابات وظيفه ما فرهنگ سازيست يعني هيچ كاري را كه كوچكترين شائبه اي به مسير انتخابات وارد بكند هرگز انجام ندهيم چون مجلس جايگاه بلندي دارد مجلس عصاره فضايل ملت است به قول مقام معظم رهبري كه فرمودند خدمت امام رفتيم و ايشان فرموئند كه برويد مجلس را بگيريد مجلس همه كاره است.

كانديداي يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اهواز ، كارون ، باوي و حميديه عنوان كرد : بيش از 75 درصد از در امد كشور از خوزستان مي باشد . خوزستان استاني است با رودخانه هاي پر آب فراوان ، زمين هاي حاصل خيز ،نيروهاي كار آمد و منابع و معادن بسيار كه تنها بخش هاي از سرمايه هاي استان خوزستان هستند . همه بايد بدانند خوزستان استاني است غرق در نعمت ، استاني كه اگر آنرا از ايران بگيرند ايران خفه خواهد شد.

طباطبايي در مورد شفافيت سازي در مورد امور ملكتي و شخصي بيان داشت :كسي كه به عنوان يك كانديدا ميخواهد وارد عرصه رقابت بشود بايد بداند مجلس چگونه است و براي چه ميخواهد به مجلس برد. يك نماينده از زمان ورودش به مجلس تا پايان دوره نمايندگي خود بايد همه چيز اعم از زندگي و دارايي هايش شفاف باشد ، اگر خود را خادم مردم ميداند نبايد هيچ موضوعي پنهان از مردم داشته باشد .خدا رو شاكرم در طول اين 40 سال هيچ نقطه خاكستري ، سياسي ، فرهنگي در زندگي خود ندارم و گوش به فرمان ولايت حركت كردم و هميشه اولين خط قرمزم ولايت بوده است و براي من بالاترين خدمت و افتخارم خدمت گذاري به مرم است .


وي در پايان مورد هزينه هاي گزاف تبليغاتي برخي از كانديدا افزود : اگر خيلي از اين كانديدا اين هزينه هاي كه كرده اند كه اكثرا اسراف است را صرف امور خير و خدمت به جوانان همين شهر ميكردند شايد مي توانستند بيش از 20 زوج جوان را راهي خانه بخت كنند و يا تعدادي زنداني غير عمد را ازاد كنند. بنابر اين تصميم گرفتم به عنوان فرهنگ سازي اين رويه را ادامه ندهم و هزينه هاي گزاف را صرف تبليغات ننمايم از طرفي معتقدم همه ما در اين شهر زندگي ميكنيم كه خود به خود خود آلودگي دارد چرا ما بايد با تبليغات كاغذي در بيشتر آلوده كردن آن سهيم باشيم.