خوزنا : پلمب بيش از ۱۵۰ واحد صنفي غيرضروري در خوزستان
جمعه، 8 فروردین 1399 - 11:09 کد خبر:87562

ايسنا: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تعطيلي و پلمب بيش از ۱۵۰ واحد صنفي غير ضروري در استان خبر داد.

اميرحسين نظري با اعلام اين خبر اظهار كرد: با توجه به تصميمات جلسه شوراي تامين استان و در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي، كليه واحدهاي صنفي غير ضروري به ‌جز نانوايان، ميوه و تره بار، مرغ و ماهي، قصابان، خواروبار فروشان و داروخانه ها بايد تا ۱۵ فروردين ماه فعاليت صنفي خود را متوقف كنند.

وي ادامه داد: به همين منظور براي جلوگيري از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مكان هاي پر ازدحام، گشت مشتركي با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماينده دادستاني، تعزيرات حكومتي، اماكن نيروي انتظامي و مركز بهداشت، تشكيل و به واحدهاي صنفي كه نسبت به اين مصوبه عمل نكرده بودند، تذكرات لازم داده و در اين راستا بيش از ۱۵۰ واحد صنفي نيز در استان پلمب شد.

رئيس سازمان صمت خوزستان با اشاره به همراهي معاونين بازرسي و نظارت و امور اقتصادي و بازرگاني سازمان با اين گروه نظارتي بيان كرد: گشت مشترك بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تعزيرات حكومتي و اماكن نيروي انتظامي تا پايان تعطيلات نوروز در قالب شيفت هاي صبح و عصر بازار را رصد خواهند كرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با متخلفين برخورد خواهند كرد.

به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، نظري تصريح كرد: كليه واحدهاي صنفي كه بر اساس اين مصوبه فعاليت آن‌ها در حال انجام است بايد موازين بهداشتي را در محل واحد خود رعايت كنند، در غير اين‌صورت از ادامه فعاليت آن ها نيز جلوگيري خواهد شد.

رئيس سازمان صمت خوزستان افزود: بر خود لازم مي دانم از اصناف غير ضروري كه تمكين و همكاري لازم را داشته اند و نسبت به تعطيل نمودن واحدهاي صنفي خود اقدام كرده اند، تقدير و تشكر كنم.

وي در خاتمه از همشهريان درخواست كرد كه در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبري اين سازمان گزارش كنند.