خوزنا : افتتاح نقاحت گاه ۱۰۰ تختخوابي قرارگاه جهادي شفا
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 18:37 کد خبر:87610
محل نقاحت گاهي كه ۱۰۰ تا تخت براي مريضي هايي كه بعد از بهبودي نياز به ادامه درمان دارند پيش‌بيني شده در مركز استان در شهرستان اهواز وبه همت بسيج جامعه پزشكي افتتاح شد



پايگاه خبري خوزنا :امروزدوشنبه يازدهم فروردين برابر برنامه‌ريزي صورت گرفته، محل نقاحت گاهي كه ۱۰۰ تا تخت  براي مريضي هايي كه بعد از بهبودي نياز به ادامه درمان دارند پيش‌بيني شده در مركز استان در شهرستان اهواز وبه همت بسيج جامعه پزشكي افتتاح شد.
سردارشاهوارپوردراين مراسم گفت: ما ۳۰۰ تخت در سه نقطه پيش‌بيني كرديم كه با همت بسيج جامعه پزشكي اين اقدام انجام شده ودر كل استان ۹۰۰ تا تخت داريم  كه در همه شهرستانها باز محل هاي نقاحت گاهي رو با همت بسيج جامعه پزشكي و نواحي بسيج شهرستان هاي خوزستان اين امر انجام گرفته است. وي افزود: يكي از كارهاي مهم  هم همين اين است كه در بهداشت و درمان و درپاسخ به خواسته استاندار محترم كه در جلسات  همواره در رابطه با  بحث مبارزه با كرو ويروس انجام ميشه واين اقداماتي است كه براي پيشگيري و بهبودي بايد انجام بشه كه ما هم  همه ي توانمان را براي كمك به امر پيشگيري و هم در امر  بهبودي  دنبال مي‌كنيم كه در امر پيشگيري بيش از ۱۲ هزار نفر از بسيجيان مون درگير اين كار شدند و در امر ضدعفوني در امر كنترل هاي ورودي ها و جداسازي جمعيت در امر كمك به غربالگري بيش از ۱۳۰۰ نفر به مراكز بهداشتي شهرستان معمول شده است.  در اهواز ۳۰۰ نفر مراكز بهداشتي مامور كرديم وافزون بر اين ۱۶ تا كلينيك درماني كه در سطح شهرستانها ي خود و اهواز داريم اينهاهم در اختيار عزيزان بهداشت قرار گرفته كه بتواند در امر غربالگري كمك بكند. وي به  پشتيباني بيمارستان شهيد بقايي اشاره كردوگفت:  بيمارستان نيروي زمينيي ماست   و همچنين بيمارستان  صحرايي شهيد بقايي باز آماده خدماتي دهي هستند و وعده هاي جنگ نوين است كه در واقع براي ضدعفوني شبها اقدامات عملياتي خود را انجام مي‌دهند . گروه‌هاي جهادي كه در سطح وسيع  هر شب برابر برنامه و جدول برنامه همكاران ‌ما پيشبيني كرده اند،   اينهاهم‌مشغول هستند كه در واقع بتوانيم  ان شالله تعالي  هر چه زودتر در واقع اين ويروس نا ميمون نامبارك را از بين جامعه نابود كنيم از بين ببريم.
 اين امربه پشتيباني خداوند و به كمك مردم و همت همه مردم است و همه ي ما  امكاناتي كه  نيرو هاي مسلح دارند،  دستگاه هاي دولتي دارند به كارگرفته ايم. مديريت كلان  استان جلسات مداوم و هر روزي كه در واقع اين جلسات تشكيل مي شود و تدابير ابلاغ مي شود و انعكاس و اطلاع رساني نيز توسط صدا و سيما  و اصحاب رسانه  همه عزيزاني كه در فضاي مجازي در جهت اقدامات مثبت روحيه بخشي مردم  و در جهت همكاري مردم تلاش مي‌كنند .


همه  كارهايي است كه نتيجه بخش است وبه سمت بهبودكارمي رود خوب است و ما كم كم داريم به سمت وضعيت  پايداري ميرسيم . اميدواريم هرچه زودتر در واقع وضعيت به گونه اي بشود كه در ما به شيب نزولي و انتها برسيم.  البته ما هنوز وسط راهيم به اين معنا نيست كه كار تمام شده كه  با همياري و همكاري همه ي مردم به ويژه اين هفته ايي كه هفته بسيار حساسي هست كه مردم بايد همكاري كنند براي سيزده بدر بيرون نروندو نرفتن بيرون مردم مساوي با اينكه پزشكان عزيز ما پرستار هاي عزيز ما  كادر درماني ما در واقع  مي توانند راحت تر باشند و خستگي انان كمتر باشد . ولي اگرخدايي نكرده رعايت نشود عزيزان ما خط مقدم مبارزه با اين ويروس ناميمون هستند  حتما زحمتاتشون بيشتر مي شود مجدد از همه مردم تشكر مي‌كنيم از كساني كه كمك كردند و چون سالن اينجا مربوط به راه‌آهن است تجهيزاتي كه هست عموما مربوط به  مجموع سپاه است كه براي كمك به اين موضوع استفاده شده است.