خوزنا : آخرين وضعيت تامين اقلام بهداشتي در بازار خوزستان
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 09:09 کد خبر:88412

رييس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به كمبود ماسك و دستكش در استان گفت: با توجه به وضعيت توليد مواد ضدعفوني كننده و الكل در استان، در زمينه اين محصولات بازار كامل اشباع شده است و حتي بخشي از اين توليدات به ديگر استان ها ارسال مي شود.

ايسنا: بهرام جباري در خصوص وضعيت عرضه ماسك در بازار استان اظهار كرد: خوشبختانه ۳ واحد توليدي در استان نسبت به توليد اين محصول اقدام كرده اند اما همچنان اندكي با كمبود مواجه هستيم.

وي در خصوص عرضه دستكش نيز افزود: اين محصول در استان توليد نمي شود و وارداتي است و از اين رو با كمبود دستكش نيز در بازار مواجه هستيم.

جباري عنوان كرد: براي تامين دستكش و ماسك تلاش هايي در استان انجام گرفته و عرضه انجام مي شود اما هنوز تامين به صورت صد درصدي در استان انجام نشده است.

رييس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصريح كرد: با توجه به وضعيت توليد مواد ضدعفوني كننده و الكل در استان، در زمينه اين محصولات بازار كامل اشباع شده است و حتي بخشي از اين توليدات به ديگر استان ها ارسال مي شود.

وي ادامه داد: مردم فكر مي كنند شرايط عادي شده است و موارد بهداشتي را رعايت نمي كنند و در اين زمينه انتظار داريم تا مردم نسبت به رعايت پروتكل هاي بهداشتي بيشتر توجه داشته باشند.

رييس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان كرد: اگر مردم پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنند و در قرنطينه خانگي بمانند قطعا روند شيوع كرونا در استان كاهش پيدا مي كند و نياز به اين وسايل نيز كمتر مي شود.