خوزنا : محور شوشتر- مسجدسليمان تا شهريورماه چهارخطه مي‌شود
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 09:38 کد خبر:88451

مديركل راه و شهرسازي خوزستان از چهار خطه شدن جاده شوشتر- مسجدسليمان خبر داد و گفت: اين محور تا شهريورماه سال جاري چهارخطه خواهد شد تا تردد در آن ايمن‌تر از گذشته انجام شود.

ايسنا: رضا رضايي اظهار كرد: محور شوشتر – مسجدسليمان يكي از محورهاي حادثه خيز در خوزستان است و از اين رو تصميم گرفته شد تا نسبت به چهارخطه كردن اين مسير اقدام شود.

وي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي طرح چهار خطه كردن جاده شوشتر - مسجدسليمان، ادامه داد: اين پروژه از سه راهي گاوسوار در شهرستان شوشتر آغاز و تا روستاي آبگاه در مسير شهرستان مسجدسليمان ادامه مي يابد.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان با اشاره به اقداماتي كه بايد در اين پروژه انجام شود، تصريح كرد: ۴.۵ كيلومتر مسير شكافي، ۵۶ هزار متر مكعب خاكبرداري، احداث ۱۲ دستگاه پل، اصلاح نقاط حادثه خيز و آسفالت مسير از جمله اقداماتي است كه در اين پروژه بايد اجرايي شود.

رضايي عنوان كرد: اعتبار مورد نياز براي اجراي اين پروژه ۱۲ ميليارد تومان است كه از محل اعتبارات ملي تامين شده و قرار است در شهريورماه سال جاري به بهره برداري برسد.

وي با اشاره به اهداف اجراي اين طرح خاطرنشان‌كرد: سهولت در تردد خودروها در اين محور، كاهش حوادث و تلفات جاده اي و ارتقاي سطح ايمني جاده، از اهداف اين پروژه است كه اميدواريم به بهترين شكل و در مدت زمان مقرر اجرايي شود.