خوزنا : كشف محموله قاچاق ميلياردي در گچساران
جمعه، 2 خرداد 1399 - 06:17 کد خبر:88481



فرمانده انتظامي استان از كشف كالاهاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۱۶۱ ميليون و ۷۵۰هزار ريال از يك دستگاه خودروي سواري در محور گناوه به گچساران خبر داد. به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار “مهدي انصاري” اظهار د

فرمانده انتظامي استان از كشف كالاهاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۱۶۱ ميليون و ۷۵۰هزار ريال از يك دستگاه خودروي سواري در محور گناوه به گچساران خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار “مهدي انصاري” اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان گچساران با هماهنگي مرجع قضائي در محور هاي مواصلاتي گناوه به گچساران ايست و بازرسي برپا كردند.
وي افزود: مأموران حين كنترل خودروهاي عبوري محور گناوه به گچساران به يك دستگاه خودروي سواري مشكوك شدند و آن را متوقف كردند و در بازرسي از آن ۲ هزار و ۱۰ ثوب لباس زنانه قاچاق كشف و ضبط كردند.
سردار انصاري گفت: برابر نظر كارشناسان، ارزش كالاهاي كشف شده يك ميليارد و ۱۶۱ ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، برآورد شده است.
اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين راستا راننده دستگير و به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز به پاركينگ منتقل شد.
فرمانده انتظامي استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه قاچاق از تهديدهاي مهم توليد و اشتغال ملي است، تصريح كرد: نيروي انتظامي قاطعانه با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد مي كند.انهدام يك باند داعشي آماده عمليات در عراق
سازمان مبارزه با تروريسم عراق از انهدام يك باند عناصر داعش خبر داد كه براي انجام عمليات تروريستي عليه شهروندان در روز‌هاي آخر ماه مبارك رمضان آماده شده بود.