خوزنا : فرمانده ناجا: شرايط عادي نيست
دوشنبه، 9 تیر 1399 - 06:23 کد خبر:88972

فرمانده ناجا گفت: شرايط هنوز عادي نيست و مردم بايد علاوه بر فاصله اجتماعي، دستورالعمل‌هاي پيشگيري از كرونا را رعايت كنند.

به گزارش فارس سردار حسين اشتري فرمانده ناجا در جلسه شور عمومي ناجا با اشاره به شيوع مجدد كرونا، اظهارداشت: متاسفانه هنوز اين ويروس مهار نشده و افزايش نگران كننده تعداد مبتلايان اين بيماري در برخي استان‌هاي كشور حاكي از اين است كه تعداد زيادي از هموطنان خطر ابتلا به اين بيماري را جدي نگرفته و بدون توجه به دستورالعمل‌هاي بهداشتي و نيز فاصله گذاري اجتماعي در اماكن پرتردد حضور دارند كه اين امر به گسترش انتقال اين بيماري كمك مي‌كند.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي با بهره گيري از كليه ظرفيت ها، امكانات و تجهيزات دوشادوش وزارت بهداشت و آموزش پزشكي و نيز ستاد ملي براي سلامت، امنيت و ارتقاء احساس امنيت در ميدان مقابله با كرونا حضور دارد.

وي خاطرنشان كرد: برخورد با محتكران تجهيزات و اقلام بهداشتي، نظارت بر فعاليت صنوف مختلف، برخورد با شايعه سازان در فضاي مجازي و... در دستور كار پليس قرار دارد و با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته درصدد هستيم ماموريت‌هاي خود را با قوت و قدرت مضاعف به نحو مطلوب انجام دهيم.

فرمانده ناجا به آمادگي بيمارستان‌ها و مراكز درماني ناجا در خدمات دهي به بيماران و مراجعان در اين ايام اشاره كرد و ادامه داد: روند درمان بيماران تا حصول اطمينان از بهبودي كامل، با جديت دنبال و پيگيري مي‌شود.

سردار اشتري به نظارت دقيق و مستمر بر اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي و پيشگيرانه در يگان‌هاي ناجا به ويژه مراكز انتظامي تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه سلامت كاركنان ناجا و خانواده‌هاي آنان براي ما بسيار مهم است از اجراي طرح غربالگري كرونا ويژه كاركنان اين نيرو و خانواده‌هاي آن‌ها خبرداد و تصريح كرد: در اين شرايط سخت، شاهد ايثار و از خودگذشتگي كاركنان ناجا هستيم برهمين اساس رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و پيشگيرانه در ماموريت‌ها و نيز حفظ ايمني از اهميت بسزايي برخوردار است.

فرمانده ناجا خاطر نشان كرد: شرايط هنوز عادي نيست و مردم بايد علاوه بر فاصله اجتماعي، دستور العمل‌هاي پيشگيرانه و بهداشتي را رعايت كنند.