خوزنا : بازي فولاد – پرسپوليس هم لغو مي شود؟
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 21:56 کد خبر:89156

هنوز از تعداد مبتلايان به كوويد – ۱۹ در تيم فوتبال فولاد خوزستان كاسته نشده است.

ايسنا: در تاريخ ۱۴ تيرماه باشگاه فولاد اعلام كرد، در تست كروناي اعضاي اين تيم مشخص شده، ۱۱ بازيكن و ۵ همراه تيم به كوويد – ۱۹ مبتلا شده اند و درحالي كه فولادي ها در آستانه بازي با نساجي در تاريخ ۱۵ تيرماه بودند، مثبت اعلام شدن تست ۱۶ عضو اين تيم، باعث شد كه شاگردان نكونام به جاي حضور در ورزشگاه وطني به قرنطينه بروند.

پس از اين نيز سازمان ليگ با تاخير بسيار و راستي آزمايي تعداد مبتلايان به كرونا در تيم فولاد، از لغو ديدار اين تيم مقابل نفت مسجدسيلمان نيز خبر داد.

اما با گذشت ۱۱ روز از اعلام باشگاه فولاد مبني بر ابتلاي ۲۵ درصد از اعضاي اين تيم به ويروس كرونا، تست اخير بازيكنان كرونايي فولاد، مجدد مثبت بود، ضمن اين كه نفرات جديدي از اين تيم به كرونا مبتلا شده اند.

تمرينات گروهي فولاد از روز دوشنبه بدون حضور بازيكنان كرونايي آغاز شد و نكونام در حالي تيم خود را براي بازي حساس با پرسپوليس آماده مي كند كه تعداد بسياري از بازيكنان و البته نفرات اصلي خود را فعلا در اختيار ندارد.

احتمال اين كه در تست پيش روي اعضاي تيم فولاد، از تعداد مبتلايان به كوويد – ۱۹ تيم كاسته شود، وجود دارد اما شرايط نامناسب بازيكناني كه تا امروز هنوز به تمرينات گروهي اضافه نشده اند و بايد روز پنجشنبه در آزادي رو در روي پرسپوليس قرار بگيرند، كار تيم نكونام را كه تا پيش از بازي لغو شده با نساجي، عملكرد بسيار خوب داشت و خود را تا رده سوم جدول نيز بالا آورده بود، بسيار سخت مي كند.

حالا بايد ديد، در صورت تاييد مجدد ۲۵ درصد از بازيكنان فولاد به كرونا ويروس، بازي اين تيم با پرسپوليس نيز لغو مي شود؟