خوزنا : اين شهرهاي خوزستان هنوز در وضعيت قرمز هستند
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 - 18:33 کد خبر:89322

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با اشاره به قرار گرفتن خوزستان در وضعيت هشدار، گفت: همچنان چهار شهرستان دزفول، گتوند، رامشير و رامهرمز در وضعيت قرمز كرونا هستند.

ايسنا: دكتر فرهاد ابول‌نژاديان اظهار كرد: بعد از گذشت دو ماه از تلاش كادر بهداشت و درمان و همراهي مردم در استفاده از ماسك، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و كاهش شركت در تجمعات، خوشبختانه خوزستان روز گذشته از وضعيت قرمز كرونا خارج شد.

 وي افزود: از ۲۷ شهرستان خوزستان، همچنان چهار شهرستان دزفول، گتوند، رامشير و رامهرمز در وضعيت قرمز كرونا هستند كه اميدواريم مردم اين شهرستان‌ها هم بيشتر، دستورالعمل‌هاي بهداشتي را رعايت كنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با اشاره به قرار گرفتن خوزستان در وضعيت هشدار، گفت: مردم براي خروج از وضعيت هشدار نيز بايد مانند وضعيت قرمز با ما همكاري كنند.

ابول‌نژاديان بيان كرد: اگر همكاري مردم نبود نمي‌توانستيم از وضعيت قرمز خارج شويم؛ ميزان استفاده از ماسك در خوزستان ۶۲ درصد است اما در روزهاي اخير اين رقم در سطح جامعه نسبت به دو هفته قبل، ۲ درصد كاهش يافته است.

وي كه در يك برنامه تلويزيوني صحبت مي‌كرد، افزود: مردم بايد توجه داشته باشند انتشار اخبار خوب كرونايي در خوزستان به معناي فراموش كردن كرونا يا تصور رفع خطر كرونا نيست و همچنان بايد فاصله‌گذاري اجتماعي و استفاده از ماسك را در دستور كار خود قرار دهند.