خوزنا : آغاز پرداخت وام وديعه مسكن تا پايان مرداد
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 18:19 کد خبر:89397

معاون وزير راه و شهرسازي از پرداخت وام وديعه مسكن به بخش قابل ملاحظه اي از واجدان شرايط خبر داد.

 ايسنا: محمود محمودزاده، معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي در خصوص وام وديعه مسكن مستاجران، گفت:  براي دريافت وام وديعه مسكن ۲ ميليون و ۲۲۰ هزار نفر از طريق پيامك ثبت نام كردند. از روز گذشته ۱۴ مرداد بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازي افراد بر اساس كد ملي به سامانه tem.mrud.ir مراجعه كرده و نسبت به تكميل مدارك اقدام مي كنند.

معاون وزير راه و شهرسازي توضيح داد: پالايش ها و تحليل اطلاعات دريافت شده از متقاضيان به اين ترتيب است كه گروه بندي شغلي متقاضيان، تحت پوششان كميته امداد امام (ره)، سازمان بهزيستي، زنان خودسرپرست، كارگران، حقوق بگيران، انجام شده است و بر اساس كد ملي متقاضيان مشخص است كه هر كدام از متقاضيان در كدام بخش جايگاه دارند.

محمودزاده ضمن تشكر از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به منظور استفاده وزارت راه و شهرسازي از سامانه رفاه ايرانيان كه نظام درآمدي متقاضيان را دراورده است، گفت: تا قبل از ۲۰ مرداد فهرست متقاضياني كه واجد شرايط دريافت وام وديعه مسكن هستند استخراج و نهايي مي شود. اين افراد را به ۱۹ بانك و موسسه اعتباري كه بانك مركزي معرفي كرده، ارجاع خواهيم داد.

وي تاكيد كرد: بر اساس تعهد قبلي تا قبل از پايان مرداد، وام وديعه مسكن به بخش عمده اي از متقاضيان واجدشرايط پرداخت مي شود.