خوزنا : ابهام در اعزام تيم فوتسال زنان به جام‌جهاني
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 - 12:43 کد خبر:89775

با اينكه مهلت ارسال اسامي بازيكنان و كادر فني تيم ملي فوتسال زنان به برزيل براي حضور در جام جهاني كوچك بيستم شهريور به پايان مي‌رسد اما مشخص نيست كه فدراسيون اسامي را ارسال كرده يا خير.

به گزارش ايسنا، آخرين زمان براي اعلام فهرست بازيكنان و كادر فني تيم ملي فوتسال زنان براي حضور در جام جهاني كوچك، بيستم شهريور ماه است و هنوز خبري از سوي فدراسيون فوتبال مبني بر ارسال اين ليست به برزيل به عنوان كشور ميزبان منتشر نشده است. البته زمان اعلام آمادگي براي شركت در اين تورنمنت ۱۵ شهريور بود و اگر فدراسيون آمادگي خود را اعلام نكرده باشد به معني عدم اعزام تيم ملي است و ديگر نيازي به ارسال اسامي نيست.

برزيل با ارسال دعوتنامه‌اي رسمي به فدراسيون فوتبال، تيم ملي فوتسال زنان ايران را به جام جهاني كوچك كه از ۲۰ تا ۳۰ آذر به ميزباني اين كشور برگزار مي‌شود، دعوت كرده است. در اين نامه قيد شده كه كليه هزينه‌هاي حضور۱۴ بازيكن و ۹ كادر توسط كشور ميزبان پرداخت مي‌شود و فدراسيون ايران تنها بايد بليت رفت و برگشت تهيه كند. همچنين مهلت اعلام  آمادگي ۱۵ شهريور و زمان اعلام اسامي بازيكنان و كادر فني نيز تا بيستم شهريور تعيين شده اما مشخص نيست فدراسيون چه تصميمي گرفته است و آيا حاضر به اعزام ملي‌پوشان است يا خير.

برزيل سال گذشته نيز تيم ايران را به جام‌جهاني دعوت كرد اما فرصت حضور در اين تورنمنت با بي‌توجهي فدراسيون از دست رفت. اكنون نيز كه مسئولان بخش بانوان حاضر به پاسخگويي در اين زمينه نيستند، به كادر فني و بازيكنان تيم ملي هم تاكيد كرده‌اند كه مصاحبه نكنند. با اين حال فدراسيون فوتبال براي احترام به افكار عمومي و انجام مسئوليت خود در قبال آگاه‌سازي مردم و رسانه ها از شرايط تيم ملي بايد موضع و عملكرد رسمي خود را در اين زمينه اعلام كند.