خوزنا : شرايط در خوزستان خوب نيست
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 13:07 کد خبر:90136

 سخنگوي ستاد مديريت كرونا در خوزستان با بيان اينكه ميزان رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي كمرنگ شده است، گفت: شرايط در خوزستان خوب نيست.

رضا نجاتي اظهار كرد: در خوزستان شرايط خوب نيست و هر چه جلوتر مي‌رويم تعداد مبتلايان به كرونا افزايش مي‌يابد كه اين مساله نشان مي‌دهد ميزان رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي بسيار كمرنگ شده است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: كرونا جدي است و در اين پيك، بسيار خطرناك‌تر خود را نشان داده است بنابراين از مردم مي‌خواهيم بيشتر همكاري كنند و دستورالعمل‌هاي بهداشتي را رعايت كنند.

سخنگوي ستاد مديريت كرونا در خوزستان در خصوص احتمال اعمال محدوديت‌ها در خوزستان، گفت: براي اعمال محدوديت‌ها در خوزستان، جمع‌بندي‌ها با رعايت تمام ملاحظات در خصوص وضعيت مشاغل و كسب و كار انجام شده است. بنا است يك ‌سري جاهايي كه ضرورت زيادي ندارند و آمار قابل توجهي از مبتلايان در اين اماكن مبتلا مي‌شوند را در اين جمع‌بندي لحاظ كنيم.

نجاتي در خصوص نحوه اعمال محدوديت‌ها نيز بيان كرد: ستاد ملي مقابله با كرونا مصوب كرده كه تمام استان‌ها بايد پيشنهادات را به مركز منعكس كنند تا در ستاد ملي تصميم‌گيري شود.

وي افزود: مردم منتظر محدوديت و ممنوعيت نباشند؛ اعمال محدوديت‌ها در جاي خود هم مفيد و هم غيرمفيد است، آنچه مردم بايد نسبت به آن حساسيت داشته باشند، ميزان رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي است.