خوزنا : آغاز ثبت نام مرحله جديد وام ضروري بازنشستگان كشوري از امروز
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 20:58 کد خبر:90449

مديركل فرهنگي و اجتماعي صندوق بازنشستگي كشوري از آغاز ثبت نام اينترنتي وام ضروري بازنشستگان و وظيفه بگيران اين صندوق (سال ۱۳۹۹) از امروز اول آبان به مدت يك ماه خبر داد.

 ايسنا: محمود مرتضايي فرد با بيان اينكه مبلغ وام ضروري ۱۰ ميليون تومان است، گفت: همانند دوره هاي گذشته اين تسهيلات با كارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه ارائه مي شود و بازنشستگان و ظيفه بگيران تحت پوشش صندوق بازنشستگي كشوري مي توانند با توجه به شرايط عنوان شده در سايت از ۱ تا ۳۰ آبان ماه سال جاري به مدت يك ماه با مراجعه به درگاه خدمات الكترونيكي صندوق بازنشستگي كشوري به نشاني sabasrm.ir و سايت صندوق بازنشستگي به نشاني cspf.ir اقدام به ثبت نام كنند.


مرتضايي فرد گفت: متقاضيان طبق شرايطي كه در زمان ثبت نام بر روي سايت درج مي شود، مي توانند ثبت نام كنند. بازنشستگاني كه در مراحل اول و دوم سال ۹۸ (مهر سال ۹۸ تا مهر سال ۹۹) از وام ضروري ۷ يا ۱۰ ميليون توماني استفاده كرده باشند، حتي در صورت ثبت نام نيز در اين مرحله به آن ها وام تعلق نخواهد گرفت.


وي با بيان اين نكته كه ثبت نام در سامانه اينترنتي، حقي را براي پرداخت وام به متقاضي ايجاد نخواهد كرد، اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت نام يك ماهه، سوابق متقاضيان از جمله مجموع وام هاي دريافتي، بهره مندي از ساير تسهيلات رفاهي، ميزان حقوق و غيره بررسي و اولويت بندي شده و بر اساس ميزان اعتبار تخصيصي توسط بانك عامل، «واجدين شرايط» تعيين و اسامي آنها در سامانه اعلام مي شود.


به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي كشوري، مديركل فرهنگي و اجتماعي صندوق بازنشستگي كشوري با اشاره به اينكه زمان پرداخت وام دوره جديد پس از اتمام ثبت نام اينترنتي اعلام مي شود، افزود: پرداخت وام ضروري واجدين شرايط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعيين شده توسط بانك عامل صورت مي گيرد و وام ضروري واجدين شرايط داراي امتيازهاي اول به ترتيب در ماه هاي ابتدايي پرداخت خواهد شد.