خوزنا : پرسنل شركت نفت در زمينه موضوع دختر آباداني به دادسرا احضار شدند
شنبه، 3 آبان 1399 - 19:24 کد خبر:90468

دادستان آبادان گفت: داديار شعبه هفتم دادستاني آبادان به منظور تكميل تحقيقات پيرامون ماجراي اخير اتفاق افتاده در اين شهر، به احضار يكي از پرسنل شركت نفت و برادرش پيرو بررسي موضوع ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، اقدام كرده است.

به گزارش ايسنا، حميد مراني‌پور دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آبادان در گفت‌وگو با ميزان با اشاره به احضار  پرسنل شركت نفت پيرو اتفاق اخير رخ داده در آبادان، گفت: داديار شعبه هفتم دادستاني آبادان به منظور تكميل تحقيقات پيرامون ماجراي اخير اتفاق افتاده در اين شهر، به احضار پرسنل شركت نفت پيرو بررسي صحت و سقم ادعاي ضرب و شتم دختر جوان توسط آن‌ها، اقدام كرده است.


وي بيان داشت: در حال حاضر يكي از دوربين‌هاي مداربسته مستقر در محل حادثه براي بازيابي اطلاعات به مراجع ذي‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقيقات تكميلي را ادامه مي‌دهيم.

دادستان آبادان گفت: در هيچ تاريخي پيش از اين شكايتي از جانب آن دختر جوان عليه اين پرسنل شركت نفت در سيستم قضايي درج نشده و تنها در ارديبهشت ماه سال جاري اين دختر جوان عليه فردي كه دوست اين فرد بوده است، شكايتي را داير بر سرقت اموال در شعبه دوم دادياري دادستاني آبادان درج كرده بود.

وي در ادامه افزود: اين خانم كه مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشكي قانوني ارجاع شده است.

مراني پور تاكيد كرد: اين خانم به واسطه اتفاق اخير، از اين پرسنل شركت نفت شكايت كرده است و قوه قضاييه نيز با جديت و به صورت ويژه شكايت مذكور و پرونده را رسيدگي خواهد كرد.