خوزنا : جزييات استخدام در ايران خودرو اعلام شد
چهارشنبه، 7 آبان 1399 - 08:24 کد خبر:90511

ايسنا: متقاضيان جذب نيرو در شركت صنعتي ايران خودرو از فردا ۸ آبان ماه سال جاري مي‌توانند براي شركت در آزمون استخدامي اين شركت به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه كنند.

جزييات ثبت نام آزمون استخدامي جذب متقاضيان بومي واجد شرايط دو استان تهران و البرز براي استخدام به صورت قراردادي در سال ۱۳۹۹ شركت ايران خودرو از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور به عنوان متولي برگزاري آزمون‌هاي استخدامي كشور اعلام شد.

بر اين اساس گروه صنعتي ايران خودرو در سال جهش توليد و به منظور تقويت توان علمي و مهارتي خود در نظر دارد مجموعا تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان فارغ‌التحصيل متعهد و متخصص واجد شرايط بومي استان‌هاي تهران و البرز را در مشاغل كارشناسي و تكنسين بخش‌هاي مختلف سايت مركزي تهران، از طريق برگزاري آزمون علمي و مصاحبه‌هاي فني و تخصصي، شناسائي، جذب و به صورت قراردادي جايگزين همكاراني نمايد كه در شرف بازنشستگي هستند.

متقاضيان واجد شرايط براساس شرايط عمومي و اختصاصي اعلام شده در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون استخدامي گروه صنعتي ايران خودرو، مي توانند از تاريخ فردا ۸ تا ۱۸ آبان به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.Sanjesh.org مراجعه و نسبت به تكميل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدام قراردادي ايران خودرو اقدام كنند.