خوزنا : فعاليت ۲۴ساعته پمپ‌بنزين‌ها ادامه دارد
سه شنبه، 27 آبان 1399 - 17:41 کد خبر:90850

خبرگزاري ايرنا: به گفته مديرعامل شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، فعاليت جايگاه‌هاي سوخت در سراسر كشور در تعطيلات و محدوديت‌هاي كرونايي هفته‌هاي آتي، ۲۴ ساعته بوده و خدمت‌رساني توسط آنها بدون وقفه ادامه دارد.

«كرامت ويس كرمي» امروز (سه شنبه) با اشاره به اينكه جايگاه‌هاي سوخت طبق قانون در دسته مشاغل خدمت رسان قرار مي‌گيرند، گفت: فعاليت اين مشاغل مانند ساير خدمات ضروري شامل تعطيلي نمي‌شود.

وي ادامه داد: در اين مشاغل حتي موضوع شيفت‌بندي نيز مطرح نيست و فعاليت جايگاه‌هاي سوخت بصورت مستمر در جريان خواهد بود.

ويس كرمي با تاكيد بر اينكه استمرار فعاليت جايگاه‌هاي سوخت ارتباطي به محدوديت هاي شيوع كرونا ندارد، ‌افزود:‌ در اسفند ۹۸و فروردين۹۹ نيز كه بسياري از مشاغل با محدوديت همراه بودند، اما جايگاه‌هاي سوخت اعم از بنزين، ‌گازوئيل و سي ان جي به صورت شبانه روزي وبدون وقفه فعاليت مي‌كردند.

 ‌بر اساس تصميم دولت، ‌قرار است از روز شنبه اول آذرماه محدوديت‌هايي براي كنترل شيوع كرونا اجرا شود كه بر اساس آن فعاليت مشاغل در گروه‌هاي دو، ‌سه و چهار تعطيل خواهد بود.

در همين زمينه سخنگوي دولت روز يكشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت گفت: در نشست روز يكشنبه دولت با موضوع مبارزه با كرونا قرار شد از شنبه (اول آذرماه) تعطيلي شهرها اجرايي شود. در اين تعطيلي گسترده حتي به خروج از شهرها سختگيري خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.