خوزنا : كاهش ۱۸ درصدي تلفات جاده‌اي در خوزستان
سه شنبه، 27 آبان 1399 - 17:48 کد خبر:90859

فرمانده انتظامي خوزستان از كاهش ۱۸ درصدي تلفات جاده‌اي از ابتداي سال جاري تاكنون در استان خبر داد.

ايسنا: سردار سيدمحمد صالحي در مانور روز بدون حادثه كه امروز (۲۷ آبان‌ماه) به مناسبت هفته ايمني حمل و نقل در فرماندهي انتظامي خوزستان برگزار شد، اظهار كرد: در هفته ايمني حمل و نقل، نيروي انتظامي در حوزه پليس راه در زمينه افزايش توان عملياتي و تقويت ناوگان خودرويي اقدام كرده است تا شاهد حضور پر رنگ و موثر همكاران خود در محورهاي مواصلاتي باشيم.

وي افزود: اميدواريم با اين اقدامات بتوانيم كارهاي اساسي در راستاي ايمني بيشتر، كاهش حوادث و سوانح رانندگي و به تبع كاهش تلفات جاده‌اي انجام دهيم.

فرمانده انتظامي خوزستان گفت: با اقدامات خوب و موثر همكاران‌مان در مجموعه پليس راه خوزستان، از ابتداي سال جاري تاكنون شاهد كاهش ۱۸ درصدي تلفات جاده‌اي بوده‌ايم.

صالحي بيان كرد: اميدواريم با همكاري و تعامل ساير دستگاه‌هاي اجرايي، اين روند كاهش تلفات جاده‌اي ادامه يابد و شاهد انجام اقدامات خوبي براي ايمني بيشتر در سطح استان باشيم.

در ادامه علي خدادادي مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان با اشاره به همكاري جمعيت هلال احمر در نجات مصدومان در زمان وقوع حوادث اظهار كرد: اميدواريم با همكاري ساير نهادهاي ذيربط، شرايط براي كاهش مرگ و مير و حوادث جاده‌اي فراهم شود.

وي افزود: مردم بايد به شعار جمعيت هلال احمر يعني "بي‌گدار به جاده نزيم" توجه كنند و شرايط ايمني خودرو و توان خود براي رانندگي را مدنظر قرار دهند تا از وقوع حوادث جلوگيري كنند.