خوزنا : نحوه فعاليت واحد‌هاي دانشگاه آزاد در هفته آتي
جمعه، 7 آذر 1399 - 17:39 کد خبر:91043

خبرگزاري ايسنا: معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي نحوه حضور كاركنان در سازمان مركزي و واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي در هفته پيش رو را اعلام كرد.

روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام كرد كه پيرو اعلام دولت مبني بر تعطيلي ادارات دولتي در هفته پيش رو، معاونت توسعه مديريت و منابع اين دانشگاه جزئيات نحوه حضور كاركنان در سازمان مركزي و واحدها از روز شنبه ۸ آذرماه تا چهارشنبه ۱۲ آذرماه را اعلام كرد.

بر اين اساس، تمامي واحدها و مراكز دانشگاه آزاد اسلامي با استفاده حداكثري از ظرفيت دوركاري به ارائه خدمات به دانشجويان بپردازند. پاسخ به مراجعات حضوري در سازمان مركزي و تمامي واحدها تعطيل است.

لازم است نيروهاي مربوط به پشتيباني سامانه هاي آموزشي، به صورت شيفتي در همه مراكز و واحدها حضور داشته باشند. در بخش هايي كه انجام اين مهم به صورت دوركاري قابل انجام است، حضور الزامي نيست ولي بايد به گونه اي برنامه‌ريزي شود كه خللي در پشتيباني از سامانه ها ايجاد نشود.

در سازمان مركزي نيز ضمن تأكيد بر ارائه خدمات از طريق دوركاري كليه بخش ها، به جز كارشناسان در حوزه فناوري اطلاعات در جهت نگهداري سامانه هاي آموزشي و نيروهاي پشتيباني موردنياز آنها، ساير بخش ها ضرورتي به حضور آنها نيست.

موارد خاص ضروري در سازمان مركزي به تشخيص معاونت مربوطه با رعايت حداقل حضور بلامانع است. در واحدها و مراكز نيز چنانچه حضور همكاري به تشخيص رييس واحد و مركز ضروري باشد، حضور همكار مربوطه الزامي است (اصل بر عدم حضور است).

نيروهاي تحت پوشش شركت فرهيختگان نيز به صورت حداقلي، آن هم در حوزه فناوري و پشتيباني (بدون كسر ساعت) تابع اين مصوبه هستند. نيروهاي سراهاي نوآوري، مراكز رشد و مرتبط با فعاليت هاي توليدي و شركت هاي دانش بنيان و آزمايشگاه هاي پژوهشي و امور درماني و بيمارستاني مستثني است.

حضور همكاران حفاظت فيزيكي مطابق برنامه شيفتي و دستورالعمل مجموعه حراست خواهد بود .