خوزنا : سامانه پذيرش ميهماني دانشگاه علوم پزشكي ايران غير فعال شد
جمعه، 7 آذر 1399 - 17:43 کد خبر:91049

همزمان با آغاز ثبت نام انتقال و ميهماني دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ‏كشور براي نيمه دوم سال تحصيلي ۱۴۰۰-۱۳۹۹‏ دانشگاه علوم پزشكي ايران اعلام كرد ظرفيت پذيرش ميهماني را ندارد.

 ايسنا: بعد از اينكه معاونت آموزشي وزارت بهداشت جزييات زماني فعال شدن سامانه انتقال و ميهماني دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي براي نيم سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را تشرح نمود، دانشگاه علوم پزشكي ايران اعلام كرد به دليل تكميل ظرفيت بخش ها و فيدهاي آموزشي امكان پذيرش دانشجويان ميهمان در ترم آينده را ندارد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ دانشجويان متقاضي انتقال و ميهماني بايد نسبت به ثبت درخواست، رسيدگي و پاسخگويي به تقاضاهاي انتقال و ميهماني دانشجويان بر اساس بازه هاي زماني  اعلام شده اقدامات لازم را به عمل آورند.

همچنين نقل و انتقال دانشجويان تنها از طريق سامانه مذكور مقدور و قابل پيگيري است و لازم است دانشجويان در خصوص استفاده از سايت يا سامانه ديگر دانشگاه به اين منظور خودداري كنند. همچنين دانشگاه‌ها يا  دانشكده هاي علوم پزشكي كه در نيم سال مذكور پذيرش دانشجوي انتقال يا ميهماني ندارند، اطلاع رساني لازم را در اين خصوص صورت خواهد گرفت.

بر اين اساس ثبت نام دانشجويان متقاضي انتقال و مهماني در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و بارگذاري مدارك لازم از ۲۰ آبان شروع مي شود و تا ۱۰ آذر ادامه دارد و بررسي مدارك و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ويرايش توسط دانشجو نيز از ۱۱ تا ۲۰ آذر صورت مي گيرد.

همچنين ۲۶ آذر تا ۱۰ دي ۹۹ نيز تمام فرصت ويرايش دانشجويان و رسيدگي و اعلام نتيجه توسط دانشگاه مبداء انجام خواهد گرفت و در نهايت ۱۱ تا ۲۳ دي ۹۹  نيز بررسي مدارك و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ويرايش توسط دانشجو به اتمام مي رسد.

در نهايت ۲۴ دي تا ۸ بهمن۹۹  فرصت ويرايش دانشجويان و رسيدگي و اعلام نتيجه توسط دانشگاه علوم پزشكي مقصد به اتمام خواهد رسيد.