خوزنا : افزايش ۲۶ درصدي كشفيات مواد مخدر
شنبه، 4 بهمن 1399 - 10:22 کد خبر:92610

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بيش از ۸۷۷ تن انواع مواد مخدر در ۱۰ ماه سال جاري در سراسر كشور كشف شد كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته كشفيات ماد مخدر ۲۶ درصد افزايش داشته است.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار مجيد كريمي با اشاره به عملكرد قابل قبول رده هاي استاني اين پليس در مبارزه با قاچاق و ترانزيت مواد مخدر افزود: گرچه مقابله با قاچاقچيان و سرشبكه هاي اصلي قاچاق و ترانزيت مواد افيوني با تمام توان در دستور كار است، اما همچنان مسيري طولاني و پر پيچ و خم در اين عرصه پيش رو داريم و اميدواريم به مدد تلاش همه نهادها و ارگان هاي مسئول و نيز همكاري خوب شهروندان، به موفقيت روزافزون دست يابيم.

سردار كريمي همچنين تصريح كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا عليرغم محدوديت‌هاي شديد ناشي از شرايط همه گيري ويروس كرونا نه تنها ارتباط و تعامل خود را با كشور هاي همسايه حفظ كرده است، بلكه بيش از پيش و هدفمند، هم به صورت برخط (آنلاين) و هم ملاقات هاي حضوري، در حال رايزني با مقامات ساير كشورها و مجامع بين المللي در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره با تاكيدات فرمانده ناجا مبني بر تلاش در راستاي حركت به سمت كشف علمي جرايم اظهار داشت: كشف علمي جرايم و بومي سازي تجهيزات و امكانات تخصصي كشف در حوزه مواد مخدر، با همكاري و تعامل نزديك و تنگاتنگي كه در حال حاضر با شركت هاي دانش بنيان برقرار شده، در حال انجام است و اميدواريم در ايام مبارك دهه فجر امسال از تعدادي محصولات دانش بنيان بومي در اين حوزه، رونمايي كنيم.

سردار كريمي ضمن قدرداني از زحمات تمامي كاركنان خدوم و جان بر كف نيروي انتظامي در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: اميدواريم در سال آينده با برنامه ريزي ها و هدف گذاري هاي دقيق و اعطاي مشوق هاي مطلوب تر به رده‌هاي استاني پليس مبارزه با مواد مخدر، شاهد شتاب بيشتر در امر مقابله با اين بلاي خانمان سوز و در نهايت افزايش ميزان رضايت مندي شهروندان باشيم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: كشف علمي جرايم و بومي سازي تجهيزات و امكانات تخصصي كشف در حوزه مواد مخدر، با همكاري و تعامل نزديك و تنگاتنگي كه در حال حاضر با شركت هاي دانش بنيان برقرار شده، در حال انجام است.

كريمي اظهار داشت: از آنجايي كه دغدغه رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي درخصوص مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و لزوم پيشگيري از اعتياد است، مهمترين اولويت كاري پليس مبارزه با مواد مخدر نيز همين امر بوده و همواره بر تلاش مضاعف و مجاهدت هاي ايثارگونه كاركنان نيروي انتظامي، بويژه همكاران غيور پليس مبارزه با مواد مخدر در پاسخگويي به مطالبه به حق شهروندان در عرصه مقابله با اين بلاي خانمان‌سوز، تاكيد مي شود.