خوزنا : پيش فروش ۷ محصول ايران‌خودرو براي تحويل آبان‌ تا دي ۱۴۰۰
یکشنبه، 5 بهمن 1399 - 08:42 کد خبر:92632

ثبت‌نام مرحله‌اي ديگر از پيش‌فروش حداكثر يكساله گروه صنعتي ايران‌خودرو از امروز (يكشنبه) آغاز شده و سه روز اجرا خواهد شد. اين بار اين خودروساز هفت محصول دناپلاس، سورن‌ پلاس، راناپلاس، پژو ۲۰۶ تيپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شيشه‌اي، پژو پارس با موتور TU۵ و پژو پارس بنزيني با موعد تحويل آبان تا دي‌ سال آينده را عرضه كرده است.

ايسنا: آخرين پيش‌فروش حداكثر يك ساله ايران‌خودرو مربوط به خودرو تارا، محصول جديد اين شركت در دومدل دستي و اتوماتيك با تنوع رنگ‌ بوده است كه حدودا دو هفته پيش (۲۰ دي‌ماه) اجرا شد. در اين طرح در مجموع ۳۵۱ هزار و ۲۸۳ نفر ثبت‌نام كرده‌ بودند كه از اين تعداد ۳۲۳ هزار و ۷۲۰ نفر واجد شرايط بوده و از ميان آن‌ها ۱۰ هزار نفر به عنوان برنده مشخص شدند.

اكنون در جديدترين برنامه فروش اين شركت در قالب پيش‌فروش حداكثر يك ساله، هفت محصول دناپلاس، راناپلاس، سورن‌ پلاس، پژو ۲۰۶ تيپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شيشه‌اي، پژو پارس بنزيني و پژو پارس با موتور TU۵ با موعد تحويل آبان تا دي‌ماه سال ۱۴۰۰ و با ارزشي مطابق قيمت خودرو در زمان تحويل مندرج در قرارداد به اجرا گذاشته شده است.

مهلت ثبت‌نام براي شركت در اين مرحله از پيش‌فروش ايران‌خودرو، از امروز (يكشنبه) به مدت سه روز (تا روز سه‌شنبه ٧ بهمن‌ماه) اجرا مي‌شود. مشتريان نهايي حداكثر سه روز پس از مهلت ثبت‌نام و احراز هويت آن‌ها، در حضور نهادهاي نظارتي و با روش قرعه‌كشي انتخاب خواهند شد. 

پس از آن اسامي برندگان از طريق سايت فروش اينترنتي به نشاني esale.ikco.ir و ارسال پيامك اعلام مي‌شود. مشتريان نهايي، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند كه وجه علي‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طريق همان سايت فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو پرداخت كنند.

همچنان اين امكان براي منتخبان طرح‌هاي قبلي ايران‌خودرو كه موفق به واريز وجه نشدند، وجود دارد كه دوباره بتوانند در اين طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام كنند.

  همانطور كه اشاره شد، قيمت نهايي خودرو مطابق قيمت محصول در زمان تحويل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتري الباقي وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزينه‌هاي قانوني واريز خواهد كرد.

طبق اعلام اين شركت، به منظور دسترسي مشتريان واقعي به خودرو، محدوديت‌ها براي ثبت‌نام در طرح‌هاي فروش‌ قبل، در اين طرح نيز اعمال مي‌شود كه از جمله آن‌ها مي‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام يا تحويل خودرو از شركت‌هاي ايران‌خودرو و سايپا، نداشتن پلاك فعال شخص متقاضي، لزوم ارائه گواهينامه رانندگي، شماره تلفن و شماره حساب بانكي به نام متقاضي، ممنوعيت انتقال امتياز و حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه‌كشي به اشخاص ثالث و عدم امكان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتي اشاره كرد.

علاوه براين، گارانتي خودرو پس از سه ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه، باطل مي‌ شود و در مراجعه به نمايندگي حداقل كاركرد ۱۰۰۰ كيلومتري خودرو الزامي است.

مبالغ علي‌الحساب و موعد خودروها به تفكيك به شرح زير است: