خوزنا : طرح اعمال قانون خودروهاي متخلف در خوزستان ادامه دارد
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 10:07 کد خبر:95213

رييس پليس راه خوزستان با بيان اينكه طرح اعمال قانون خودروهايي كه محدوديت‌هاي كرونايي را رعايت نكنند ادامه دارد گفت: خودروهاي متخلف در شهرهاي نارنجي سه ميليون ريال و در شهرهاي قرمز  ۱۰ ميليون ريال جريمه مي‌شوند. 

ايرنا:  سرهنگ رضا دولتشاهي دوشنبه شب در يك برنامه تلويزيوني از شبكه خوزستان اظهار داشت: از بيست و پنجم بهمن ماه طرح محدوديت‌هاي كرونايي در استان خوزستان آغاز شد و بر اساس آن در شهرهاي قرمز و نارنجي پلاك هاي غير بومي حق ورود و پلاك هاي بومي حق خروج از شهرستان را ندارند.

وي افزود: در اين مدت به تذكر شفاهي اكتفا شد و از ورود خودروها جلوگيري شد ولي با توجه به حساسيت به وجود آمده و وخيم تر شدن اوضاع اعمال قانون با شدت بيشتري ادامه دارد.

رييس پليس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه يك سري محدوديت‌ها با جديت بيشتري در استان خوزستان اجرايي مي شوند لذا از مردم تقاضا مي شود از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند چرا كه از اين پس هيچ گونه مجوزي مگر در موارد خاص صادر نمي شود و تمام خودروها برابر قانون و طبق وضعيت شهرستان ها جريمه مي شوند.

وي بيان كرد: با توجه به وضعيت قرمز خوزستان، بايد محدوديت ها را با شدت اجرا كنيم تا وضعيت بهتري در استان حاكم شود و از مردم تقاضا مي شود در اين مدت همكاري لازم را با ماموران  داشته باشند.

دولتشاهي افزود: محدوديت هاي كرونايي تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارند و تداوم آن به تصميم ستاد مديريت كروناي خوزستان بستگي دارد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان در خوزستان در وضعيت قرمز و هشت شهر در وضعيت نارنجي قرار دارند.