خوزنا : فرماندار: برگزاري مراسم اجتماعي فرهنگي در شوش ممنوع است
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 10:09 کد خبر:95215

فرماندار شوش با تشريح محدوديت‌هاي جديد ستاد مبارزه با كرونا در اين شهرستان گفت: برگزاري مراسم اجتماعي، مذهبي و فرهنگي در شهرستان شوش ممنوع است.

عدنان غزي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به آخرين وضعيت شهرستان در مبارزه با ويروس كرونا و هماهنگي‌هاي صورت گرفته، محدوديت‌هايي در گروه‌هاي شغلي سه و چهار اعمال و اين تعطيلي و محدوديت‌ها تا اطلاع بعدي اجرا خواهند شد.
وي ادامه داد: اين محدوديت‌ها در سطح شهرستان اجرا مي‌شوند و درصورت رعايت نكردن، با افراد متخلف برخورد قاطع مي‌شود.

رئيس ستاد مبارزه با ويروس كروناي شهرستان شوش با بيان اينكه گروه‌هاي شغلي سه و چهار مشمول اين تعطيلي و محدوديت شدند، اظهارداشت: اين گروه‌هاي شغلي شامل دانشگاه‌ها و مدارس، زبانسراها، آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي و ساير آموزشگاه‌ها، كتابخانه‌ها، استخرهاي سرپوشيده، سينما، تئاتر و مراكز مشابه، موزه، باغ موزه‌ها، آرايشگاه‌ها، سالن‌هاي زيبايي، مساجد و مصلاها هستند.

وي با بيان اينكه برگزاري آزمون حضوري در گروه سه ممنوع است، افزود: برگزاري مراسم اجتماعي، مذهبي و فرهنگي، همايش‌ها، باشگاه‌هاي ورزشي، مدارس شبانه روزي، كافه‌ها، قهوه خانه‌ها و چايخانه‌ها كه جزو گروه‌هاي شغلي سه و چهار هستند تا اطلاع بعدي مشمول اين تعطيلي و محدوديت مي‌شوند.
غزي بيان كرد: تجمع در آرامستان‌ها و زيارت اهل قبور در شوش و شهرهاي تابعه ممنوع است و در صورت مشاهده و تردد خودروها در اين محدودها به عنوان تخلف، جريمه خواهند شد.

رئيس شوراي سلامت شهرستان از شهروندان خواست از ترددهاي غير ضروري خودداري كنند و با رعايت نكات بهداشتي به ويژه استفاده از ماسك، در راستاي حفظ سلامت فردي و عمومي گام بردارند.

شهرستان شوش در وضعيت نارنجي كرونا قرار دارد.