خوزنا : مغانلو با پرسپوليس به توافق نهايي رسيد
شنبه، 9 اسفند 1399 - 18:20 کد خبر:95771

شهريار مغانلو مهاجم تيم فوتبال سانتاكلارا پرتغال در آستانه انتقال به پرسپوليس قرار دارد.

 ايرنا: شهريار مغانلو يكي از اهداف نقل و انتقالاتي باشگاه پرسپوليس براي نقل و انتقالات زمستاني بود.

سرخپوشان در اولين گام مهدي ترابي را جذب كردند اما با توجه به محروميت عيسي آل كثير نبود يك مهاجم در تركيب سرخپوشان در نيم فصل نخست كاملا تاثيرگذار بود. با توجه به اين موضوع سرخپوشان مانند نقل و انتقالات هاي قبلي به سراغ شهريار مغانلو رفتند.

در اين ميان با توجه به اينكه مغانلو تحت قرارداد با باشگاه سانتاكلارا پرتغال بود، باشگاه كار آساني را براي بازگرداندن وي به ايران پيش رو نداشت.

در همين راستا باشگاه پرسپوليس قصد داشت تا وي را به صورت دائمي در اختيار بگيرد اما با توجه به اينكه بايد مبلغ رضايتنامه باشگاه پرتغالي پرداخت مي‌شد، اين موضوع كمي سخت بود. حتي يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس هم در گفت‌وگويي اعلام كرد كه جذب بازيكني كه باشگاه به خاطرش بايد با فشار مواجه شود، چندان منطقي نيست.

با اين حال خيلي ها اين صحبت‌هاي سرمربي پرسپوليس را به منزله منتفي شدن اين انتقال دانستند اما پس از اينكه باشگاه به صورت مستقيم با خود مغانلو وارد مذاكره شد، اقدامات خوبي صورت گرفت.

در نهايت هم توافقات لازم جهت حضور اين بازيكن در پرسپوليس صورت گرفته و قرار است وي به زودي براي عقد قرارداد با سرخپوشان راهي تهران شود.