خوزنا : اتوبوس هاي بين شهري در صورت عدم رعايت بهداشت متوقف شوند
شنبه، 16 اسفند 1399 - 11:10 کد خبر:96509

سرهنگ رضا دولتشاهي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در اهواز،  اظهار داشت: تا وقتي كه استان در وضعيت قرمز كرونايي قرار دارد، محدوديت هاي خودرويي ادامه دارد و طبق مصوبه ستاد استاني كرونا، در تمام ورودي ها و خروجي هاي استان اين محدوديت اعمال شده است.

وي با بيان اينكه مردم همچنان بايد از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند افزود: همكاران ما در ورودي و خروجي هاي شهرها مستقر هستند و اتوبوس هايي كه قصد خروج از شهر را دارند كنترل و اگر تعداد مسافران آنها بيش از حد مجاز باشد يا پروتكل هاي بهداشتي را رعايت نكنند به آنها اجازه تردد نمي دهند.

رئيس پليس راه خوزستان با اشاره به اينكه ملاك پليس راه براي جريمه كردن پلاك خودروها است گفت: پلاك هاي بومي حق خروج و پلاك هاي غير بومي حق ورود به شهرستان ها را ندارند.

وي افزود: در طي اين مدت ماموران پليس راه سعي كردند از طريق تذكر لفظي و بازگشت خودروها، با رانندگان همكاري كنند ولي آن دسته از افرادي كه اصرار بر تردد داشته باشند قطعا جريمه مي شوند.

دولتشاهي بيان كرد: ميزان جريمه ورود و خروج خودروها به شهرهاي قرمز و نارنجي به ترتيب پنج و 2 ميليون ريال است كه برابر قانون اعمال مي شو