خوزنا : رفع تصرف از ۴٠٠٠ مترمربع املاك بندر ماهشهر
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 09:38 کد خبر:99070

دادستان بندر ماهشهر گفت: چهار هزار مترمربع از املاك متعلق به اداره راه و شهرسازي اين شهرستان كه در سال‌هاي گذشته توسط افراد خاصي تصرف شده بود، رفع تصرف شد.

 مهر اظهار كرد: طبق گزارش واصله از شهروندان و اداره راه و شهرسازي بندر ماهشهر مبني بر تصرف ملك، بلافاصله بازديد ميداني انجام و احراز صحت موضوع مورد تأييد قرار گرفت.

وي، از صدور دستور رفع تصرف براي متصرفيان محل و تخليه ملك خبر داد و افزود: ارزش اين قطعه زمين كه در بلوار سردار شهيد سليماني قرار دارد، ١٢٠ ميليارد ريال برآورد شده است كه پس از رفع تصرف به بيت المال اعاده شد.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر عنوان كرد: شرايط ويژه شهرستان به گونه‌اي است كه برخي سودجويان را بر آن داشته است كه از برخي خلأها و ضعف‌هاي نهادهاي متولي سوءاستفاده و آينده اقتصادي خود را در دست‌درازي به اموال عمومي و بيت المال جست‌وجو كنند.

محمدي تأكيد كرد: به اين افراد قاطعانه هشدار داده مي‌شود كه همان‌گونه كه در سال گذشته بيش از ۱۲ هزار مترمربع را رفع تصرف كرديم، اين تصرفات غيرمجاز نيز با كمك شهروندان و نهادهاي متولي شناسايي و رفع تصرف خواهند شد.

دادستان بندر ماهشهر، از بعضي از متوليان اين اراضي انتقاد كرد و گفت: نهادها و ادارات متولي نبايد بگذارند ملكي تصرف، ديوارچيني و بعضاً ساخته شود و بعد گزارش كنند چرا كه اعتماد عمومي را خدشه‌دار و رفع تصرف را پرهزينه خواهد كرد بلكه بايد با نظارت مستمر اجازه شروع تصرفات غيرقانوني به هيچ قانون‌شكني داده نشود.