خوزنا : استفاده از ظرفيت نيروهاي توانمند به ويژه بانوان در سطح كاركنان
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 15:06 کد خبر:99112

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان گفت: استفاده از ظرفيت نيروهاي توانمند به ويژه بانوان در سطح كاركنان استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه در مديريت‌ها در دستور كار قرار گرفته است.

رضا نجاتي اظهار كرد: در راستاي خط مشي استاندار خوزستان در به كارگيري از نيروهاي درون سازماني در مسئوليت‌ها، مجموعه معاونت سياسي اجتماعي استانداري شناسايي نيروهاي توانمند را براي استفاده در مناصب مديريتي در دستور كار قرار داده است.

ايسنا به نقل از استانداري خوزستان، وي افزود: استفاده از نيروهاي درون سازماني در مناصب و مسئوليت‌ها موجب افزايش بهره‌وري و ايجاد انگيزه در كاركنان شده و تاثير بسزايي در انجام بهينه امور و جلب رضايت بيشتر مردم و همچنين كاركنان دارد.

نجاتي خاطرنشان‌كرد: در راستاي مشاركت بانوان شايسته در مديريت‌ها، طي روزهاي اخير با موافقت استاندار محترم مسئوليت معاونت برنامه‌ريزي فرمانداري آبادان به يكي از بانوان شاغل فرمانداري سپرده شده است و به زودي در سطح يكي ديگر از شهرستان‌ها يك بانوي ديگر از نيروهاي فرمانداري، مسئوليت معاونت فرمانداري را به عهده خواهد گرفت.

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان ادامه داد: در كنار اين انتصابات، در بخش بانوان همچنين با هدف توجه به نيروهاي درون سازماني، در معاونت عمراني فرمانداري آبادان يكي از نيروهاي فرمانداري اين شهرستان منصوب شده است و به زودي فرد ديگري از بدنه وزارت كشور در معاونت فرمانداري يك شهرستان ديگر منصوب خواهد شد.