خوزنا : توليد ويژه برنامه هاي ماه رمضان براي مخاطبان خوزستاني
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 20:09 کد خبر:99132

خوزستان ، مديركل صدا و سيماي خوزستان با اشاره به برنامه هاي ماه مبارك رمضان در بخش هاي فارسي، عربي و راديو شهري دزفول گفت : برنامه‌هاي بخش فارسي در سيماي خوزستان شامل «سحرخيزان» به تهيه كنندگي و كارگرداني علي‌اكبر ابراهيمي‌زاده‏، ويژه برنامه «روشني‌هاي شهر» به تهيه كنندگي علي زارعي و امين موحد‏، ويژه افطار‏، سريال كمدي «غوزي» به تهيه كنندگي سيد مهدي فاخر هستند .
مسلم رحيمي افزود:سريال «سي سراب» به تهيه كنندگي محسن توكل فرد، تلاوت زنده قرآن كريم به تهيه كنندگي مجتبي همت‌پور، قرائت قرآن كريم ويژه شهرستان‌ها به تهيه كنندگي نهال سندان، برنامه «حديث آسماني» به تهيه كنندگي حسين فرهادزاده، «سلامت خونه» به تهيه كنندگي منوچهر برون، «تا اوج» به تهيه كنندگي عقيل نواصر نيز در اين ماه مبارك از سيماي خوزستان پخش مي شوند .

وي گفت : «بايد و نبايد‌هاي ماه رمضان» با موضوع سلامت و تغذيه و توصيه‌هاي بهداشتي در زمينه كرونا و همچنين موضوعات اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي مثل كسب روزي حلال و مناجات و ادعيه رمضان و … برنامه ديگري است كه در ماه مبارك پخش مي‌شود.

رحيمي همچنين درباره برنامه‌هاي معاونت صدا گفت: در اين بخش نيز برنامه عصرگاهي «يك قدم تا خدا» ويژه افطار به تهيه كنندگي رضا رادمهر و نسترن شاهسواري، «با سحرخيزان» با تهيه كنندگي محمودرضا ستايش و برنامه عربي «انتم والاذاعه» به تهيه كنندگي عبدالله طرفي پيش‌بيني شده است.

رحيمي افزود : اين برنامه‌ها در موضوعات متنوع اجتماعي و ديني، حكايات مختلف در قالب نمايش، اعجاز قرآني و گزارش از مراكز خيريه‏، احكام شرعي، مناجات، ادعيه و آوا‌هاي دلنشين رمضاني و تغذيه در ماه رمضان و ... تقديم مخاطبان مي‌شود.