خوزنا : زيرساخت‌ برگزاري انتخابات در خوزستان در حال آماده شدن است
دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 17:25     کد خبر: 100151

رييس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تمهيدات لازم در زمينه سيستم‌ سرمايشي، مسايل بهداشتي و زيرساختي در شعب راي‌گيري در خوزستان انديشيده شده و موضوعات در حال پيگيري است تا روند برگزاري انتخابات با سرعت لازم و بدون وقفه در شعب انجام شود.

به گزارش  كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاد انتخابات خوزستان،  رضا نجاتي در نشست ستاد انتخابات استان بيان كرد: جلسه امروز در رابطه با موضوعات زيرساختي انتخابات بود و مديرعامل مخابرات استان براي موضوع زيرساخت ارتباطي و مديرعامل شركت برق براي بررسي مسايل و مشكلات در زمينه روشنايي و تامين برق شعب به جلسه دعوت شدند.

وي افزود:  اين نشست با هدف رفع نواقص و مشكلات احتمالي بر اساس تجربيات سال‌هاي گذشته و با توجه به شرايط آب و هوايي و گرماي خوزستان برگزار شد.

معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان ادامه داد: قرار شد فرمانداران نواقص و مشكلات احتمالي را در حوزه انتخابيه خود با جزييات اعلام كنند كه بر اساس گزارش دريافتي، غير از چند شهرستان كه مشكل آنتن دهي شبكه و برق داشتند و قرار شد شركت‌هاي مخابرات و برق بررسي و رفع نقص كنند مشكل خاصي نبود.

نجاتي در خصوص آمار احراز صلاحيت داوطلبان انتخابات شوراها گفت:در خصوص بررسي صلاحيت داوطلبان در مرحله اول حدود ۹۰ درصد توسط هيات‌هاي اجرايي تاييد صلاحيت شدند كه روند خوبي است همچنين در مورد داوطلبان شوراهاي روستاها مرحله اول بررسي صلاحيت ها در حال انجام است و زماني كه نهايي شود اطلاع رساني خواهد شد.

انتخابات همزمان شوراهاي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري ۲۸ خرداد امسال برگزار مي‌شود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها