خوزنا : معوقات حقوق اسفند فرهنگيان واريز شد
سه شنبه، 1 فروردین 1402 - 10:36     کد خبر: 163887

وزير آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حقوق اسفند فرهنگيان خبر داد و گفت: فرايند ارسال پيامك حقوق از ۵ صبح امروز آغاز مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري خوزنا و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس، يوسف نوري وزير آموزش و پرورش ضمن تبريك سال نو به فرهنگيان و خانواده آنها و عذرخواهي بابت دير پرداخت شدن حقوق‌شان، اظهار كرد: با دستور رئيس‌جمهور و مأموريتي كه معاون اول رئيس‌جمهور داشت، همه بانك‌ها و بانك مركزي با جديت كامل مأموريت پيدا كردند تا معوقاتي كه از فرهنگيان كسر شده بود را پرداخت كنند. 

وي ادامه داد: خزانه تأمين اعتبار را انجام داد و بعد از اينكه در بانك مركزي، تقسيم‌بندي انجام شد، به بانك ملي رفتيم؛ به اين دليل كه بيش از ۹۷ درصد فرهنگيان از اين بانك حقوق دريافت مي‌كنند. 

نوري با بيان اينكه عمليات واريز به حساب فرهنگيان انجام شد، گفت: ان‌شاءالله از ۵ صبح فرايند ارسال پيامك آغاز مي‌شود و تا ۶ صبح ادامه دارد و فرهنگيان مي‌توانند مبالغ واريزي را در حساب خود رؤيت كنند. 

وي با بيان اينكه ۲۶ هزار فرهنگي از طريق بانك‌هاي عامل حقوق دريافت مي‌كنند، تصريح كرد: بر اين اساس، حقوق اسفند فرهنگيان كامل و تمام پرداخت شد و از همه دوستان در بانك‌هاي مركزي و ملي و بانك‌هاي عامل تشكر مي‌كنم.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها