خوزنا : پيام نوروزي رئيس قوه قضائيه
سه شنبه، 1 فروردین 1402 - 10:37     کد خبر: 163888

در پيام نوروزي رئيس عدليه آمده است: در سال ۱۴۰۲ قصد داريم در راستاي تأمين امنيت سرمايه‌گذاري و حمايت از توليد، انسداد گلوگاه‌ها و بسترهاي فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت‌ها، اصلاح رويه‌هاي فسادزا و مشكل‌دار، احياي حقوق عامه ، مقابله با متعديان به منابع طبيعي، صيانت از بيت المال و هوشمندسازي رويه‌هاي قضايي، بازاجتماعي كردن زندانيان و با عزمي جزم‌تر و اهتمامي بيشتر، گام برداريم.

به گزارش پايگاه خبري خوزنا و به نقل از گروه خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي در پيامي فرا رسيدن سال 1402 و نوروز باستاني را تبريك گفت.

در پيام نوروزي رئيس قوه قضائيه آمده است: يا مقلّب القلوب والابصار، يا مدبّر الليل و النّهار، يا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الي احسن الحال.
با توسل به ساحت قدسي حضرت بقية‌الله‌الاعظم (روحي و ارواحنا له الفداء)، نوروز 1402 را كه با ايام پاياني و پرفضيلت شعبان المعظم و آغاز ماه مبارك رمضان، تقارن يافته، تبريك و تهنيت عرض نموده و اين تطابق و پيوستگي نوروز و بهار طبيعت با رمضان‌الكريم ، بهار قرآن و ماه پاداش و انابه و مغفرت و مواسات را به فال نيك گرفته و از درگاه احديت تفضل و ريزش وفور نعماتش را بر امت اسلام و ملت مؤمن و  صبور ايران اسلامي مسألت دارم. 

مردم عزيز ايران  در سال سپري شده نيز همچون تمامي مقاطع تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي، مجاهدت و حميّت خود در دفاع از ارزش‌هاي الهي را به رخ همگان كشيدند و الحق به اثبات رساندند كه تحت زعامت رهبري حكيم و بصير انقلاب اسلامي، در برابر تهاجم تركيبي دشمنان و بدخواهان، مقاوم و سديد و راست قامت هستند و پيوندشان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامي ، ناگسستني و غيرقابل انقطاع است.  
بدون ترديد، اين مقاومت و صلابت ملت پرتجربه ايران اسلامي، نعمت و موهبتي بزرگ است كه سزاوار قدرداني عملي از ناحيه مسئولان مي‌باشد؛ لهذا قوه قضاييه  بر خود فرض و واجب مي‌داند كه در سال جديد، عزم و جهد خود را در خدمت‌رساني صادقانه و خالصانه به مردم دوچندان و مضاعف گرداند.

دستگاه قضايي در سالي كه گذشت در مقوله‌ها و زمينه‌هايي نظير تأمين امنيت سرمايه‌گذاري و حمايت از توليد، انسداد گلوگاه‌ها و بسترهاي فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رويه‌هاي فسادزا و مشكل‌دار، احياي حقوق عامه ، مقابله با متعديان به منابع طبيعي، صيانت از بيت المال و تعيين تكليف كالاهاي موجود در انبارهاي اموال تمليكي و گمركات، هوشمندسازي رويه‌هاي قضايي، بازاجتماعي كردن زندانيان و ... گام‌هاي مؤثري را برداشت.
در سال جديد نيز با استعانت از پروردگار متعال درصدد هستيم در راستاي پيشبرد موضوعات صدرالاشاره با عزمي جزم‌تر و اهتمامي بيشتر، گام برداريم تا حلاوت عدالت‌گستري را بيش از پيش بر كام مردم گرانقدر ايران اسلامي بچشانيم.

همچنين در سال 1402 كه مبتني بر اولويت‌هاي كلان كشور از سوي رهبري فرزانه انقلاب با عنوان سال   *«مهار تورم‌ و رشد توليد» نامگذاري شده است مصمم هستيم برنامه‌ها و تدابير طراحي شده خود را در راستاي حمايت و پشتيباني همه‌جانبه از توليدكنندگان و فعالان اقتصادي و تأمين امنيت سرمايه‌گذاري در كشور و كمك به دولت در مهار تورم را با قوت و اهتمامي بيشتر پي بگيريم تا كنشگران عرصه توليد و اقتصاد كه دل در گروي تعالي ايران عزيز دارند، در فضاي مساعدتري به پيشبرد اهداف خود مبادرت ورزند.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها