خوزنا : لوازم خانگي گران نشده است
شنبه، 27 آبان 1396 - 16:51     کد خبر: 72920

خبرگزاري ايسنا:معاون اتحاديه لوازم خانگي اهواز گفت: آنقدر بازار فروش لوازم خانگي راكد است كه هيچ افزايش قيمتي را در اين محصولات نداريم و لوازم خانگي گران نشده است.

سعيد گمراوي اظهار كرد: شرايط بازار لوازم خانگي در حال حاضر به شكلي است كه فروشندگان فقط به فكر آن هستند كه محصولات خود را به فروش برسانند و بتوانند چك‌هاي خود را پاس كنند.

وي افزود: وضعيت بازار فروش محصولات خانگي راكد است و مردم چندان براي خريد لوازم خانگي اقدام نمي‌كنند و اين مساله باعث شده انبارهاي فروشنگان پر از محصولات باشد.

معاون اتحاديه لوازم خانگي اهواز تصريح كرد: در حال حاضر جريانات سياسي و اتفاقاتي كه در منطقه رخ داده است باعث شده ركود بيشتري بر بازار فروش لوازم خانگي حاكم شود. همچنين به دليل ايام محرم و صفر استقبال مردم از خريد محصولات كمتر شده بود.

گمراوي بيان كرد: با توجه به اينكه ماه صفر رو به اتمام است و پس از آن مجددا جشن‌ها و عروسي‌ها آغاز مي‌شوند، اميدواريم كه شاهد رونق بازار باشيم زيرا اگر قرار باشد كه بازار تكان بخورد، اكنون زمان آن است تا شاهد رونق بازار باشيم.

وي ادامه داد: صحبت‌ها در خصوص افزايش قيمت لوازم خانگي درست نيست زيرا با توجه به ركود بازار نرخ لوازم خانگي افزايش نخواهد يافت و فروشندگان فقط به دنبال آن هستند كه محصولات خود را به فروش برسانند.

معاون اتحاديه لوازم خانگي اهواز خاطرنشان كرد: فروشگاه‌ها و انبارها در حال حاضر پر از كالا هستند و آنقدر بازار فروش لوازم خانگي راكد است كه هيچ افزايش قيمتي را در اين محصولات نداريم و لوازم خانگي گران نشده است.

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها