خوزنا : اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود +تصاوير
جمعه، 31 فروردین 1397 - 19:21     کد خبر: 77096


سرويس فرهنگي فردا: بازيگران مطرح فراواني هستند كه هم اكنون چهره‌هاي آن‌ها را در ياد سپرده‌ايم و احساس مي‌كنيم كه آن‌ها همواره چنين شكل و شمايلي داشته اند! اما در ادامه با گزارشي كه وب‌سايت مووي مگ تهيه كرده است، سري به اولين تجربه‌هاي بازيگري ستاره‌هاي هاليوود خواهيم زد.

ويليام دافو

ويليام دافو (Willem Dafoe): دافو از جمله بازيگراني است كه خيلي زود توانست پله‌هاي ترقي را طي نمايد و مخصوصاً با بازي در فيلم «آخرين وسوسه مسيح» خود را در حد يك ستاره مطرح نمايد. تصويرفوق مربوط به يكي از نخست نقش آفريني‌هاي وي در فيلم «Streets of Fire» مي‌باشد كه مدل موي او در اين تصوير جالب توجه است!
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود

ريس ويترسپون

ريس ويترسپون (Reese Witherspoon): ويترسپون كه سال بسيار خوبي را با تهيه مجموعه «دروغ‌هاي كوچك بزرگ» پشت سر گذاشت، خيلي زود فعاليت بازيگري اش را آغاز كرد. تصوير فوق مربوط به حضور او در فيلم «The Man in the Moon» در سال ۱۹۹۱ مي‌باشد. ويترسپون هنگام بازي در اين فيلم ۱۵ ساله بود.
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


بن افلك
بن افلك (Ben Affleck): بازيگر جديد نقش بتمن كه خيلي هم محبوبيتي نزد تماشاگران ايراني ندارد و دليلش را هم نمي‌دانيم، خيلي زود در دوران كودكي اش بازيگري را تجربه نموده است. تصوير فوق مربوط به حضور افلك كودك در سريال «ABC Afterschool Specials» مي‌باشد كه مربوط به سال ۱۹۸۶ مي‌باشد.
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


جرمي رينر
جرد لتو (Jared Leto): لتو يكي از معدود افرادي است كه در هر رشته‌اي كه قدم گذاشته توانسته مهمترين افتخارات آن را كسب نمايد؛ از جمله در موسيقي و سينما. برنده اسكار بهترين بازيگر نقش مكمل مرد براي فيلم «كلوب خريداران دالاس» در دهه نود ميلادي همزمان با فعاليت موسيقيايي اش، در سينما و تلويزيون حضور داشت و تصوير فوق او را در سريال «My So-Called Life» نشان مي‌دهد كه از نخستين نقش آفريني‌هاي اوست.
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


گري اولدمن

گري اولدمن (Gary Oldman): سال گذشته بهترين دوران بازيگري گري اولدمن بود چراكه او توانست سرانجام با بازي در نقش چرچيل، اسكار بهترين بازيگر نقش اصلي مرد را دريافت نمايد و به سال‌ها ناكامي اش در كسب اسكار پايان دهد. تصوير فوق گري اولدمن را در نخستين تجربه سينمايي اش به نام «Sid and Nancy» در سال ۱۹۸۶ نشان مي‌دهد كه ظاهر متفاوتي با گري اولدمن اين روز‌ها دارد!
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


تام هاردي
تام هاردي (Tom Hardy): ستاره محبوب اين روز‌هاي هاليوود كه اكثراً در نظرسنجي‌هاي سينمايي بيشترين امتياز را از علاقه‌مندان به سينما دريافت مي‌كند و با بازي در آثاري نظير «Inception» و «Mad Max: Fury Road» در سينما خوش درخشيده، يكي از اولين تجربه‌هاي بازيگري خود را در فيلم «Star Trek: Nemesis» محصول سال ۲۰۰۲ در كنار بازيگراني از جمله پاتريك استيوارت پشت سر گذاشته است. تام هاردي هنگام بازي در اين فيلم ۲۵ ساله بود.
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


جك جيلنهال

جيك جيلنهال (Jake Gyllenhaal): ستاره سري فيلم‌هاي «حيوانات شبگرد» و «مشت زن» از جمله بازيگراني است كه از كودكي مقابل دوربين بوده و تجربه بازيگري كسب كرده است. نخستين نقش آفريني جيلنهال در فيلم «City Slickers» محصول ۱۹۹۱ در سن ۱۱ سالگي رقم خورده و تصوير فوق او را هنگام بازي در اين فيلم نشان مي‌دهد. به نظر مي‌رسد كه از لحاظ چهره خيلي تفاوتي بين جيلنهال ديروز و امروز وجود ندارد!
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


داكوتا فنينگ

داكوتا فنينگ (Dakota Fanning): داكوتا فنينگ يكي از اصلي‌ترين چهره‌هاي خردسال سينما در آغاز قرن بيست و يكم بود. بازيگري كه با بازي در فيلم‌هاي «من سم هستم» و «جنگ دنيا‌ها» توانسته بود توجه فراواني را به خود جلب نمايد، اما پس از ورود به سن نوجواني و جواني، جايگاه او به عنوان ستاره از دست رفت و در عوض خواهر او ال فنينگ توانست خود را به عنوان ستاره در هاليوود مطرح نمايد! تصوير فوق داكوتا فنينگ را در نخستين تجربه بازيگري اش در سريال «ER» محصول سال ۲۰۰۰ نشان مي‌دهد. وي هنگام بازي در اين فيلم ۶ سال داشت.
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


مريل استريپ
مريل استريپ (Meryl Streep): پرافتخارترين بازيگر سينماي جهان كه هر سال نامزد اسكار مي‌شود و ظاهراً قرار هست اين روند نيز ادامه داشته باشد، نخستين تجربه بازيگري خود را در سريال «The Deadliest Season» محصول سال ۱۹۷۷ تجربه كرد. قطعاً هيچكدام از سازندگان سريال مذكور نمي‌توانستند پيش بيني كنند كه استريپ بعدهاً تبديل به بازيگر زن دست نيافتني خواهد شد كه ركوردار نامزدي اسكار را به خود اختصاص خواهد داد. استريپ به فاصله كمي پس از بازي در اين سريال در فيلم «شكارچي گوزن» به ايفاي نقش پرداخت.
 
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود


دنيل كريگ

دنيل كريگ (Daniel Craig): دنيل كريگ كه اين روز‌ها بيشتر نامش به خاطر حضور يا عدم حضور در سري جديد «جيمز باند» شنيده مي‌شود، نخستين تجربه بازيگري خود را در سال ۱۹۹۲ در فيلم «The Power of One» تجربه نمود. جالب آنكه تصوير فوق كه در سال ۱۹۹۲ ثبت شده تفاوت چنداني با ظاهر امروز كريگ ندارد و فقط كمي چين و چروك در آن مشاهده مي‌شود!
اولين تجربه بازيگري ستاره‌هاي هاليوود
 

پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها