خوزنا : توضيحات ‌يك مسئول در خصوص واژگوني اتوبوس زوار كرمانشاه
جمعه، 27 مهر 1397 - 10:38     کد خبر: 80450

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از مرگ دو و مصدوميت 10 نفر از اتوبوس زوار كرمانشاهي در گردنه آهوان در نزديكي سمنان خبر داد.

به گزارش ايسنا، علي يحيايي اظهار كرد: اين اتوبوس حوالي ساعت 20 ديشب در گردنه آهوان واژگون شده است.

وي از اعزام پنج تيم امداد جاده اي از سمنان به محل وقوع اين حادثه خبر داد و افزود: 10 مجروح اين حادثه به بيمارستان كوثر سمنان منتقل شدند.

معاون امدادونجات هلال احمر استان سمنان با بيان اينكه دو نفر از سرنشينان اين اتوبوس در دم جان باخته بودند تصريح كرد: بعد از انتقال كامل مصدومان كار انتقال مسافران اين اتوبوس نيز هم اكنون در حال انجام است.

وي با بيان اينكه اين اتوبوس در لاين دامغان به سمنان دچار واژگوني شده گفت: اين اتوبوس امروزاز مشهد به سمت كرمانشاه راه افتاده كه چند كيلومتري قبل از رسيدن به سمنان در گردنه آهوان دچار سانحه شده است.

يحيايي با بيان اينكه علت وقوع سانحه توسط كارشناسان پليس راه در حال بررسي است خاطرنشان كرد: دكتر شكرالهي مديرعامل هلال احمر استان شخصا در محل حادثه حضور يافته و روند امدادرساني را از نزديك زيرنظر داشته است.

وي شمار مسافران اين اتوبوس را 46 نفر اعلام كرد و گفت: خوشبختانه مصدومان سانحه پس از انتقال به صورت سرپايي مداوا و پس از اطمينان از سلامت آنها ترخيص شدند.

يحيايي با بيان اينكه همكاران ما همچنان در محل حضور دارند افزود: اتوبوس هنوز در محل جابه جا نشده و در حال حاضر منتظر هستيم كه اتوبوس جابه جا شود تا از شمار كامل كشته ها اطمينان يابيم كسي زير لاشه و جسم اتوبوس نيست.

به گزارش ايسنا بيش از 70درصد حوادث رانندگي در استان سمنان از نوع واژگوني است و كارشناسان پليس مهمترين دلايل وازگوني ها را يكنواختي جاده ها، عدم توجه به جلو و خستگي و خواب آلودگي رانندگان ارزيابي مي كنند.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها