خوزنا : وزير صنعت: قيمت‌ها تعديل مي‌شود
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 13:42     کد خبر: 82263

وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مديريت دولت در توزيع كالاهاي اساسي اعلام كرد در دو هفته آينده تاثير مديريت دولت در وفور اقلام و قيمت كالاها مشاهده خواهد شد.

تسنيم: رضا رحماني، وزير صنعت، معدن و تجارت در حاشيه جلسه امروز (1 اسفند) هيئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره تامين كالاهاي اساسي و اظهار نظر قبل وي در اين زمينه اظهار داشت: گفته قبلي من هنوز به قوت خود باقيست. در تامين كالاهاي اساسي مشكل جدي نداشته و نداريم. شب عيد هم مشكلي نخواهيم داشت.

وي افزود: اقلام عمده‌ كالاها در انبارهاست و 2 ميليون تن كالا نيز در گمرك در حال تخليه است. مثلا دولت در موضوع گوشت، ارز 4200 توماني اختصاص داده است اما عده‌اي در شبكه توزيع مراعات نمي‌كنند و همين امر باعث ايجاد اخلال شد.

وزير صنعت، معدن و تجارت تاكيد كرد: دولت تصميم گرفت و واردات را براي همه، بدون حقوق ورودي اعلام كرد. اگر واردات و عرضه افزايش يابد، تعديل قيمت‌ها پيش‌بيني مي‌شود و مردم به وفور دست پيدا مي‌كنند. دولت نمي‌خواهد با عرضه كم، مردم به صف كشانده شوند.

رحماني خاطر نشان كرد: گوشت به كشور وارد شد، اينكه به دست مصرف كننده نرسيد را بايد در شبكه توزيع رصد كرد و نظارت انجام شود. در دو هفته آينده تاثير اين مديريت، در وفور اقلام و قيمت كالاها مشاهده خواهد شد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها