خوزنا : آغاز فاز دوم پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي خوزستان
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 17:22     کد خبر: 82267

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: از امروز روند پرداخت فاز دوم منابع مربوط به طرح اشتغال پايدار روستايي در خوزستان آغاز مي شود.

 ايسنا :محمد شريعتمداري امروز 2 اسفند ماه در جمع خبرنگاران در شوش اظهار كرد:  بنا به سنت هر ساله اي كه از گذشته بوده در شهرستان هاي استان حاضر شديم و از نزديك پروژه ها، طرح ها و برنامه هاي دولت را بازديد مي كنيم.

وي افزود: امروز در جلسه شوراي اشتغال خوزستان شركت مي كنم و سياست هاي استان در خصوص اشتغال فراگير و اشتغالزايي روستايي را مورد بررسي بيشتري قرار مي دهيم.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ادامه داد: امروز همچنين روند فاز دوم پرداخت منابع مربوط به طرح اشتغال پايدار روستايي را در خوزستان آغاز مي كنيم. با تصويب مقام معظم رهبري و مجلس يك و نيم ميليارد دلار از منابع صندوق توسعه ملي براي فعاليت هاي اشتغالزايي روستايي به كشور اختصاص پيدا كرده است كه در اختيار واحدهاي توليدي فعال در روستاها و بخش هايي با جمعيت زير 10 هزار نفر قرار مي گيرد.

شريعتمداري ادامه داد: پرداخت 750 ميليون دلار از اعتبار اشتغال پايدار روستايي در مرحله اول انجام شده است و در مرحله دوم نيز پرداخت 750 ميليون دلار را شروع مي كنيم.

وي عنوان كرد: از محل تبديل اين مبلغ به ريال، 12 هزار و 800 ميليارد تومان منابع براي اشتغال پايدار روستايي در اختيار طرح هاي مختلف اشتغالزايي روستايي سراسر كشور قرار مي گيرد.

شريعتمداري افزود: اعتبار خوزستان از اين محل در فاز اول 400 ميليارد تومان است كه بخشي از آن مربوط به طرح هاي ملي و بخشي هم مربوط به طرح هاي استاني است كه مورد استفاده قرار گرفت.

وي ادامه داد: استان خوزستان در اين زمينه قدم هاي خوبي برداشته كه اميدواريم آن را ادامه دهد.

پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها