خوزنا : محكوميت دو تيم ايراني و سرمربي تيم ملي در AFC
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 12:55     کد خبر: 82935

كميته انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا جديدترين جرايم خود عليه تيم‌ها و بازيكنان خاطي را اعلام كرده كه نيمي از اين جرايم مربوط به نمايندگان ايران است.

 ايسنا: كنفدراسيون فوتبال آسيا جديدترين جرايم انضباطي خود را اعلام كرده است كه نيمي از اين جرايم مربوط به نمايندگان ايران است.

۱ – ماركو اوكتاويو (سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي)

اوكتاويو به دليل آنچه AFC "بهم ريختن بازي در ديدار ايران و ژاپن" در مرحله نيمه نهاني مسابقات قهرماني فوتبال ساحلي آسيا ياد كرده است، محكوم به پرداخت ۱۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در صورت تكرار با جريمه بيشتري مواجه مي‌شود. او يك ماه براي ارائه درخواست تجديدنظر فرصت دارد.

۲ – ذوب آهن

ذوب آهن به دليل رفتار نامناسب هواداران در بازي با الكويت كويت در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا، محكوم به پرداخت ۵۰۰۰ هزار دلار جريمه و درج در پرونده شده است و در صورت تكرار با جريمه بيشتري مواجه مي‌شود. اين تيم يك ماه براي ارائه درخواست تجديدنظر فرصت دارد.

۳ – سايپا

اين تيم به دليل عدم برگزاري مناسب بازي، عدم كنترل هواداران و رعايت نشدن استانداردها محكوم به پرداخت ۸۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در مدت زمان ۳۰ روز از صدور اين رأي مي‌تواند به اين جرايم اعتراض كند.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها