خوزنا : فراخوان مشمولان فارغ‌التحصيلِ دانشگاه‌ها
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 07:35     کد خبر: 83679

خبرگزاري مهر: سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دوره‌هاي كارشناسي و بالاتر، همچنين مشمولان گروه پزشكي، طرح سرباز معلم، نخبگان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها در سراسر كشور كه برگ آماده به خدمت به تاريخ اول تيرماه سال ۱۳۹۸ دريافت كرده اند، بايد با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي پليس +۱۰، برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام كنند.

در اين اطلاعيه آمده است: مشمولان ساكن تهران بزرگ بايد ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تير ماه ۱۳۹۸ و مشمولان ساكن ساير استان‌ها نيز ساعت ۷ صبح در تاريخ ذكر شده، در محل و مراكزي كه در برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان نخبه و اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها كه داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ اول تيرماه سال ۱۳۹۸ هستند و وضعيت آنان در سامانه وظيفه عمومي ثبت شده، بايد روز شنبه ۱۵ مرداد ماه سال ۹۸ ساعت ۷ صبح به مركز آموزش شهيد مدرس واقع در شهر كرج مراجعه كنند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت‌هاي اجتماعي را براي آنان در بر خواهد داشت.

متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي‌توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و يا كانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها