خوزنا : حكم موسي شاعري جوانترين شهردار كلانشهرهاي كشور صادر شد
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 11:49     کد خبر: 83683

حكم انتصاب موسي شاعري كريمي شهردار اهواز از سوي وزير كشور امضا شد.
به گزارش سايت شهرداري؛معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور از امضاي حكم انتصاب شهردار جديد اهواز از سوي وزير كشور خبر داد.
مهدي جمالي نژاد با بيان خبر فوق گفت: دكتر رحماني فضلي وزيركشور حكم انتصاب موسي شاعري كريمي ، شهردار جديد اهواز را امضا كرد.
وي افزود: بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشكيلات، وظايف و انتخاب شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهاي با جمعيت بيشتر از 200 هزار نفر و مراكز استان بنا به پيشنهاد شوراي شهر و حكم وزير كشور صورت مي گيرد.
در متن حكم شهردار اهواز آمده است:
"در اجراي تبصره ( 3) ذيل بند يك ماده ( 80 ) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375.3.1 با اصلاحات بعدي و با توجه به پيشنهاد شوراي اسلامي شهر اهواز و نظر به تجارب ارزنده به موجب اين حكم، جناب عالي را به سمت شهردار اهواز منصوب ميكنم.
اميدوارم با استعانت از پروردگار يكتا و با درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزيع عادلانه خدمات و امكانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالي، مطالعه و بهره گيري از همه ظرفيتها و كوشش در ايجاد محيط سالم شهري و به كارگيري خلاقيت و نوآوري در اداره امور شهر، نيل به اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و منويات و مطالبات مقام معظم رهبري «مدظله العالي» دولت تدبير و اميد ميسر گردد.
توفيقات روزافزون جنابعالي را در ايفاي كامل مسووليت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم."
گفتني است موسي شاعري، جوانترين شهردار كلان شهرهاي كشور و نوزدهمين شهردار اهواز است كه حكم وي از سوي وزير كشور امضاء شد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها