خوزنا : جلسه هماهنگي اورهال شركت با حضور مدير عامل برگزار شد
چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 13:11     کد خبر: 85477

به گزارش روابط عمومي شركت، روز جاري جلسه هماهنگي اورهال خط توليد فولاد اكسين خوزستان با حضور مديرعامل، مشاور ارشد مديرعامل و مديران فني كارخانه در سالن كنفرانس حوزه مديريت برگزار شد.

مهندس ابراهيمي مديرعامل شركت با اشاره به اهميت اين اورهال كه با توجه به تغيير روند حركت شركت و توليد انبوه ورقهاي با ارزش افزوده و با استاندارد api برنامه ريزي شده و با توجه به اينكه اين اورهال پس از ۵ سال انجام مي شود، بايد با دقت و توان مضاعف مشكلات خط برطرف شود كه شركت بتواند با بهترين كيفيت و سرعت تعميرات خود را در پروژه هاي ملي صنعت نفت و پاسخگو باشد.

در اين جلسه مديران گزارشي از برنامه ريزي واحدهاي خود روز هاي انجام عمليات اورهال را تشريح كردند. طبق برنامه ريزي انجام شده مدت زمان اين اورهال سه هفته به طول مي انجامد و همچنين برنامه توليد جبراني جهت تامين ورق هاي قرارداد هاي جاري تا پايان سال نيز تدوين شده است كه پس از پايان اورهال آغاز خواهد شد.

لازم به ذكر است در اين جلسه مهندس ابوعلي مدير تعميرات و نگهداري شركت به عنوان رئيس ستاد عمليات اورهال و مهندس اميرغلامي نيز به عنوان مشاور مديرعامل و ناظر بر انجام عمليات از سوي مدير عامل شركت معرفي شد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها