خوزنا : آغاز فعاليت‌هاي آموزشي دانشگاه آزاد به صورت مجازي
جمعه، 15 فروردین 1399 - 19:19     کد خبر: 87668

مسئول ستاد مركزي آموزش مجازي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: فعاليت‌هاي آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي از روز شنبه ۱۶ فروردين، همزمان با پايان تعطيلات نوروزي به صورت مجازي برگزار مي‌شود.

 ايسنا،: دكتر جواد علمايي از آغاز فعاليت‌هاي آموزشي اين دانشگاه در سال جديد خبر داد و گفت: براساس بخشنامه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كه ۱۳ فرودين ماه ابلاغ شد، تمامي كلاس‌هاي آموزشي اين دانشگاه از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۱۶ به صورت غيرحضوري و برخط برگزار مي‌شود. همچنين زمان برگزاري امتحانات نيز مطابق تقويم آموزشي ابلاغي خواهد بود و در صورت هرگونه تغيير، مراتب از سوي سازمان مركزي دانشگاه اعلام مي‌شود.

وي با تأكيد بر اينكه تمامي امتحانات طبق روال گذشته به صورت حضوري برگزار خواهد شد، ادامه داد: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، ترم تحصيلي جاري دانشگاه آزاد اسلامي با قوت و با به كارگيري تمام ظرفيت‌ها و زيرساخت‌هاي دانشگاه، تا پايان شيوع ويروس كرونا به صورت مجازي ادامه مي‌يابد و در صورت نياز، كلاس‌ها به صورت فشرده تا تير يا مردادماه ادامه خواهد داشت.

رئيس ستاد مركزي آموزش مجازي دانشگاه آزاد اسلامي با تأكيد بر اينكه دانشجويان، دغدغه و نگراني در خصوص برگزاري كلاس‌هاي عملي نداشته باشند، گفت: كلاس‌هاي آزمايشگاهي و عملي در ترم جاري و در صورت نياز در تابستان به صورت حضوري برگزار مي‌شود.

دكتر علمايي از تشكيل سه ستاد آموزش مجازي در سطوح مختلف دانشگاه خبر داد و گفت: ستاد مركزي آموزش مجازي در سازمان مركزي تشكيل شده است. همچنين ستاد ديگري نيز در سطح استان با مسئوليت رئيس استان و يك ستاد در هر واحد با مسئوليت رئيس واحد تشكيل شده است. در استان و واحد يك نفر به عنوان مسئول آموزش مجازي تعيين و به ازاي هر چند دانشجو، يك پشتيبان قرار داده شده تا هر كجا به مشكل برخورد كردند، از او كمك بگيرند.

عضو هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي درخصوص برگزاري جلسات دفاع دانشجويان تحصيلات تكميلي اين دانشگاه نيز گفت: براساس بخشنامه رئيس دانشگاه، برگزاري جلسات دفاع از پايان‌نامه كارشناسي ارشد و رساله‌هاي دكتري در شرايط فعلي با توجه به ملاحظات و دستورالعمل‌هاي فاصله‌گذاري اجتماعي تا پايان فروردين ابلاغ خواهد شد.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها