خوزنا : راه‌اندازي شبكه شاد به تعويق افتاد
شنبه، 16 فروردین 1399 - 08:20     کد خبر: 87670

مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش: مركز برنامه‌ريزي و فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طي اطلاعيه‌اي از به تعويق افتادن راه‌اندازي شبكه اجتماعي دانش‌آموزان (شاد) به دليل صيانت از حقوق آموزشي و تربيتي دانش‌آموزان و حصول اطمينان از امن بودن بستر ارتباطي اين شبكه خبر داد.

 در اين اطلاعيه با اشاره به راه‌اندازي آزمايشي شبكه اجتماعي دانش‌آموزان (شاد) در هفته‌هاي گذشته، آمده است، به دليل تأكيد وزارت آموزش و پرورش بر صيانت از حقوق آموزشي و تربيتي دانش‌آموزان و امن بودن بستر ارتباطي بين معلمان و دانش‌آموزان در شبكه اجتماعي دانش‌آموزان (شاد)، اين كار نياز به زمان بيشتر براي بررسي فني و كسب اطمينان لازم را دارد. بنابراين وزارت آموزش و پرورش ضمن تأكيد بر اهميت راه‌اندازي چنين بستري براي برقراري ارتباط مجازي بين دانش‌آموزان و معلمان، زمان راه‌اندازي اين شبكه تا حصول اطمينان از شروط بالا به تعويق مي‌افتد.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: كليه دستورالعمل‌هاي ارسالي از سوي معاونت‌هاي آموزشي در مورد اين شبكه پابرجا است و زمان ورود مديران، معلمان و دانش‌آموزان به اين بستر ارتباطي در روزهاي آينده اعلام مي‌شود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها