خوزنا : مهلت تكميل ظرفيت دستياري فوق تخصصي تمديد شد
شنبه، 8 آذر 1399 - 17:31     کد خبر: 91066

مهلت شركت در تكميل ظرفيت سي و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار فوق تخصصي پزشكي تا ۱۰ آذر تمديد شد.

 ايسنا: بر اساس اعلام مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت؛ مهلت شركت در تكميل ظرفيت سي و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار فوق تخصصي پزشكي تا روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه سال جاري تمديد شد تمامي داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت اين مركز نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.

دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي به دليل خالي ماندن بخشي از ظرفيت اين دوره از پذيرش دستيار فوق تخصصي پزشكي، شرايط شركت در تكميل ظرفيت را براي دستياران و ظرفيت جديد براي دانشجويان با اولويت مناطق محروم اعلام شده است وتمامي شركت كنندگان سي و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار فوق تخصصي كه با رعايت مقررات موفق به كسب قبولي در مرحله اصلي نشده اند مي توانند در مرحله تكميل ظرفيت شركت كنند.

همچنين تمامي متخصصين كه با شركت در رشته هاي جراحي عمومي، بيماري هاي داخلي، كودكان، روانپزشكي و بيهوشي در شصت و هفتمين دوره آزمون دانشنامه تخصصي شهريور ماه ۱۳۹۹ موفق به كسب قبولي در هر دو مرحله كتبي و شفاهي شده اند (به جز افرادي كه در مقطع تخصصي با استفاده از سهميه خانمها، مناطق محروم، اعم از مازاد مناطق محروم و يا قانون برقراري عدالت آموزشي مورد پذيرش قرار گرفته اند.) مي توانند در مرحله تكميل ظرفيت شركت كنند.

نحوه پذيرش در مرحله تكميل ظرفيت به اين صورت است كه پذيرش افراد از ميان شركت كنندگان در آزمون دستياري فوق تخصصي، كسب حدنصاب نمره قبولي تراز شده در مرحله كتبي آزمون مذكور با احتساب ضرايب مربوط به رشته فوق تخصصي انتخابي است. همچنين افراد داراي حد نصاب قبولي در مرحله كتبي از بالاترين نمره كتبي تراز شده جهت شركت در مرحله شفاهي آزمون دعوت مي شوند. تاريخ و محل برگزاري آزمون شفاهي متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اين اساس كسب حدنصاب قبولي نمره تراز شده در مرحله شفاهي و قرار گرفتن در نمرات كل برتر شركت كنندگان در آزمون برابر ظرفيت مورد تقاضا نيز الزامي است و پذيرش افراد متخصص كه در آزمون دانشنامه تخصصي شركت كرده بودند نيز منوط به كسب قبولي در هر دو مرحله كتبي و شفاهي آزمون دانشنامه تخصصي شهريور ماه ۱۳۹۹ در رشته هاي پيش نياز جراحي عمومي، كودكان، بيماريهاي داخلي، بيهوشي، روانپزشكي و كسب حدنصاب قبولي بر مبناي تصحيح مجدد پاسخنامه آزمون دانشنامه و لحاظ كردن ضريب رشته مورد نظر و كسب حدنصاب قبولي نمره تراز شده در مرحله شفاهي است.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها