تلکس خوزنا : نظارت بيشتري بر كيفيت خودروهاي داخلي و وارداتي مي‌شود
شنبه، 2 بهمن 1400 - 17:38     کد خبر: 127455

وزير صمت گفت: در خصوص كيفيت خودروهاي توليد داخل و يا خودروهاي وارداتي بي كيفيت بيشتر از گذشته توجه خواهيم كرد.

خبرگزاري مهر، سيدرضا فاطمي امين پيش از  جمعه ضمن بازديد از خودروهاي آسيب ديده از حادثه تصادف زنجيره‌اي بهبهان - اهواز از وقوع اين حادثه تلخ ابراز تأسف كرد و گفت: ۵۸ خودرو در اين حادثه آسيب ديدند كه تنها ۱۷ خودرو كيسه هوا داشتند.

وي با بيان اينكه از اين ۱۷ خودرو، كيسه هواي فقط يك خودرو فعال شده بود، افزود: بايد اين موضوع بررسي شود كه كيسه هواي چه تعداد از خودروها روشن بوده زيرا ناآگاهي در اين زمينه وجود دارد و در بعضي از خودروها كيسه هوا روشن نمي‌شود.

فاطمي امين با تاكيد بر دقت بيشتر در مورد الزامات ايمني و كيفيت خودروها گفت: وزارت صمت تاكيد ويژه در افزايش توليد و متعادل شدن قيمت خودرو در كشور دارد؛ البته كيفيت خودروها بايد قابل قبول باشد.

وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: در خصوص تصادف زنجيره‌اي جاده بهبهان - اهواز مكاتبه‌اي با وزير راه و شهرسازي انجام شده تا در كميسيون ايمني راه‌ها اين حادثه رانندگي به دليل تعداد بالاي خودروها به دقت بررسي شده و عوامل اين حادثه كارشناسي شود.

وي بر بررسي كيفيت خودروهاي آسيب ديده در اين حادثه و همچنين پيگيري تخلفات صورت گرفته تاكيد كرد و گفت: در خصوص كيفيت خودروهاي توليد داخل و يا خودروهاي وارداتي بي كيفيت نيز بيشتر از گذشته توجه خواهيم كرد.


برگشت به تلکس خبرها