تلکس خوزنا : ترمز شاخص بورس كشيده شد
شنبه، 2 بهمن 1400 - 17:42     کد خبر: 127460

ايسنا: شاخص كل بورس كه در ساعات ابتدايي معاملات توانسته بود تا يك ميليون و ۲۸۶ هزار واحد افزايش يابد در ساعات مياني و پاياني معاملات روندي كاهشي به خود گرفت.

شاخص كل بورس پس از معاملات پر نوسان امروز در نهايت با۲۴۱۱ واحد افزايش در رقم يك ميليون و ۲۸۱ هزار واحد ايستاد اين در حالي است كه شاخص كل با معيار هم وزن ۱۴۴۴ واحد كاهش يافت و در رقم ۳۳۴ هزار و ۱۹۵ واحد ايستاد.

معامله گران اين بازار ۳۴۰ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۲۹۹ ميليارد ريال انجام دادند. فولاد مباركه اصفهان ، پالايش نفت اصفهان، پالايش نفت تهران و پالايش نفت بندرعباس نسبت به ساير نمادها بيشترين تاثير مثبت و در مقابل پتروشيمي نوري، گروه مپنا و پتروشيمي پرديس نسبت به ساير نمادها بيشترين تاثير منفي را روي بورس گذاشتند.

در مقابل شاخص كل فرا بورس با ۸۴ واحد كاهش در رقم ۱۷ هزار و ۶۶۵ واحد ايستاد. در اين بازار ۱۷۲ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۷۰۵ ميليارد ريال انجام شد. پتروشيمي زاگرس ، زنگ آهن گهر زمين، شركت آهن و فولاد اربع و صنعتي مينو نسبت به ساير نمادها بيشترين تاثير منفي و در مقابل بهمن ديزل و بيمه اتكايي ايرانيان نسبت به ساير نمادها بيشترين تاثير مثبت را روي فرابورس گذاشتند.


برگشت به تلکس خبرها