تلکس خوزنا : تغيير سرنوشت ايران، رويا و خيالي خام است
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 21:49     کد خبر: 152735

پايگاه خبري خوزنا:

آيت‌الله محمدعلي جاودان از اساتيد اخلاق كشورمان در پي اتفاقات و آشوب‌هاي اخير رخ داده در كشور بيانيه‌اي صادر كرد و نوشت: اينكه بتوانيد سرنوشت ايران را تغيير دهيد، رويا و خيال خام است. زنده باد اسلام و تشيع، زنده باد ايران اسلامي.

به گزارش پايگاه خبري خوزنا وبه نقل از مشرق، آيت‌الله محمدعلي جاودان از اساتيد اخلاق كشورمان در پي اتفاقات و آشوب‌هاي اخير رخ داده در كشور بيانيه‌اي صادر كرد. متن اين بيانيه به شرح زير است:

دشمن اگر عاقل باشد، دست به هركاري نمي‌زند. راهي براي آشتي باز مي‌گذارد. شما با نظام اسلامي دشمن هستيد. چون نظام تن به ذلت و بردگي اربابان قدرت عالم (امپرياليسم) نداده است.

سوزاندن قرآن «العياذبالله»، سوزاندن پرچم ملي يا كشاندن چادر و روسري از سر زن مسلمان ايراني، نشان مي‌دهد كه شما هيچ اصلي را قبول نداريد. شما حتي حرمت ميل و خواسته عموم مردم ايران را نگه نداشتيد. مردم ايران بيش از هزار سال است كه به اين اصول معتقدند و عشق مي‌ورزند.

۵ ميليون زائر ايراني در زيارت اربعين امام حسين عليه السلام و پنج ميليون زائر ايراني در مشهد حضرت رضا عليه السلام، نشانه عشق‌هاي مقدس مردم ايران است. شما اين‌ها را نمي‌بينيد؟

طي روزهاي گذشته شما نشان داديد كه به هيچ قداست الهي و قداست ملي پايبندي نداريد. مردم چون ايراني بودند در راهپيمايي امت رسول الله شركت كردند و نشان دادند به چه اعتقاد دارند و به چه عشق مي‌ورزند و چه مي‌خواهند. شما علايق ملت خودتان را زير پا گذاشتيد.

به بهانه از دنيا رفتن يك دختر هموطن، چند ده نفر را به خاك و خون كشيديد. اين انصاف است؟ آيا مقتضي ايراني بودن چنين چيزي‌هايي است؟ آيا مفهوم و مصداق آزادي، همين چيزهايي است كه شما عمل كرده‌ايد و نشان داده‌ايد؟

چه كساني از اين رفتارهاي آشوبگرانه خوشحال شدند؟ كساني كه از اين آشوب‌ها خوشحال و آن را تاييد و ديگران را ترغيب و تشويق به آن كردند، غير از دشمنان اسلام و ايران بودند؟ دولت‌هايي كه ساليان دراز ايران را غارت كردند و مرگ و مرض و قحطي براي ما به بار آوردند.

اينكه شما بتوانيد سرنوشت ايران را تغيير دهيد، رويا و خيال خام است «ان‌شاءالله». زنده باد اسلام و تشيع، زنده باد ايران اسلامي. براي شهداي امنيت طلب مغفرت و رحمت مي‌كنيم و از خداي متعال عزت و قدرت روز افزون نظام اسلامي و رهبري آن را درخواست داريم. آمين رب العالمين
 


برگشت به تلکس خبرها