تلکس خوزنا : ۵۰ واحد توليدي و صنعتي سمنان مانع زدايي شد
سه شنبه، 12 مهر 1401 - 00:01     کد خبر: 152737

پايگاه خبري خوزنا:
جانشين قرارگاه سازندگي و محروميت‌زدايي سپاه استان سمنان گفت: اين قرارگاه نيمه نخست امسال از ۵۰ واحد توليدي و صنعتي مستقر در شهرهاي مختلف استان مانع‌زدايي كرد.

به گزارش پايگاه خبري خوزنا و به نقل از خبرگزاري بسيج، مهدي كاشفي در گفت و گو با خبرنگاران اعلام كرد: قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه به منظور تحقق منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي در زمينه توليد و اشتغالزايي با مانع زدايي از واحدهاي توليدي گام‌هاي مهمي برداشته شده است.

وي تصريح كرد: عمده مشكل‌هاي ۵۰ واحد توليدي استان سمنان در زمينه فروش محصولات، سرمايه در گردش، مجوزها، ماليات و بيمه بوده كه با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط اين مشكلات حل شده است.

كاشفي افزود: واحدهاي توليدي كه در ۶ ماه نخست امسال براي مانع‌زدايي در دستور كار قرار گرفتند، مربوط به ۶ شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود، مهديشهر، سرخه و گرمسار بوده است.

جانشين قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه سمنان با اشاره به تلاش‌هاي اين قرارگاه براي ايجاد اشتغال بيشتر در استان به ويژه در مناطق محروم و كم برخودار اظهار داشت: چهار كارگاه خياطي با همكاري قرارگاه خاتم الانبياء (ص) سپاه ايجاد و تجهيز شده كه زمينه اشتغال براي ۴۰ نفر در استان فراهم كرده است.

وي تاكيد كرد: رفع موانع توليد و اشتغال نيازمند يك همكاري جمعي بوده و همه بايد براي تحقق رونق توليد در استان سمنان تلاش كنند.

كاشفي با بيان اينكه سپاه و بسيج محروميت‌زدايي و خدمت‌رساني را از اولويت به ماموريت براي خود تبديل كرده اند، افزود: از همه توان و ظرفيت براي خدمت‌رساني به مردم استفاده مي‌كنيم و روند خدمت‌رساني‌ها در بخش‌هاي مختلف ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينكه تمامي هدف جانشين قرارگاه سازندگي و محروميت زدايي سپاه سمنان در حل مشكل‌هاي مردم به خصوص در مناطق محروم و كمتر برخوردار خلاصه مي شود، بيان كرد: اهتزاز پرچم حركت خالصانه پيشرفت، محروميت زدايي و اقتصاد مقاومتي منجر به حركت رو به جلو و  پيمودن راه پيشرفت در گام دوم انقلاب خواهد شد.


برگشت به تلکس خبرها